مشکلات مالی تیم خوشه طلایی ساوه برطرف می‌شود


مشکلات مالی تیم خوشه طلایی ساوه برطرف می‌شود

ساوه - ایرنا - نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی گفت: تیم خوشه طلایی یکی از افتخارات بزرگ شهرستان ساوه و استان مرکزی بوده و نباید به علت مسائل مالی واگذار شود که در همین راستا اقداماتی انجام شده است.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام «محمد سبزی» روز پنجشنبه در نشست ورزشکاران با مسئولان شهرستان ساوه که در سالن سلمان ساوجی برگزار شد، اظهار داشت: تیم فوتبال خوشه طلایی برای ساوه افتخاری بزرگ است و نباید به علت کمبود اعتبارات واگذار شود، در همین راستا جلسه‌ای برگزار و مقرر شد سیلوهای غیرفعال شهرستان احیا و ایجاد درآمد شود تا مشکلات مالی این تیم برطرف شود.

سبزی بیان کرد: مسئولان باید وظایف خود نسبت به امر ورزش انجام دهند که در تلاش هستیم در برنامه هفتم توسعه، درآمد و سهمی پایه‌ برای شهرستان در نظر گرفته شود که کمک مطلوبی برای شهرداری و بخش ورزش شهرستان است.

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی ضمن تاکید بر ورود صاحبان صنایع در بخش ورزش و حمایت از ورزشکاران، تصریح کرد: ورزش به عنوان یک اقتصاد در دنیا مطرح است و نباید فساد و رانت در این حوزه وارد شود.

سبزی گفت: از مجموع ۳۴۰ میلیارد تومان بودجه تخصیصی به استان مرکزی، ۹۸ میلیارد تومان سهم شهرستان های ساوه و زرندیه است و توزیع عادلانه اعتبارات در دستور کار است.

در پایان این نشست جمعی از ورزشکاران شهرستان ساوه با اهدای لوح تقدیر شدند.

مشکلات مالی تیم خوشه طلایی ساوه برطرف می‌شود

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مرکزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پیشگیری از دیابت با این میوه