تاخت‌وتاز با پاگانی زوندا F خوش‌صدا در اتوبان


تاخت‌وتاز با پاگانی زوندا F خوش‌صدا در اتوبان

بخش‌های بدون محدودیت سرعت اتوبان‌های آلمان یک فرصت بی‌نظیر برای عاشقان سرعت است. تاکنون شاهد هنرنمایی خودروهای متنوعی در این اتوبان‌ها بوده‌ایم که درصدد رسیدن به حداکثر سرعت خود بوده‌اند هرچند آن‌هایی که قدرت بیشتری داشته‌اند معمولاً با راحتی بیشتری این کار را انجام داده‌اند. البته ما هر روز نمی‌توانیم شاهد حضور خودرویی همچون پاگانی … The post...

بخش‌های بدون محدودیت سرعت اتوبان‌های آلمان یک فرصت بی‌نظیر برای عاشقان سرعت است. تاکنون شاهد هنرنمایی خودروهای متنوعی در این اتوبان‌ها بوده‌ایم که درصدد رسیدن به حداکثر سرعت خود بوده‌اند هرچند آن‌هایی که قدرت بیشتری داشته‌اند معمولاً با راحتی بیشتری این کار را انجام داده‌اند. البته ما هر روز نمی‌توانیم شاهد حضور خودرویی همچون پاگانی زوندا F در اتوبان باشیم. این هایپرکار نادر در سال ۲۰۰۵ از راه رسیده و حالا نوبت به خودنمایی آن در اتوبان رسیده است.

تاخت‌وتاز با پاگانی زوندا F خوش‌صدا در اتوبان

زوندا F یکی از ۲۵ دستگاه تولیدی در جهان بوده است. البته این خودرو همچنان از پیشرانه ۱۲ سیلندر ۷.۳ لیتری تنفس طبیعی استفاده می‌کند. نیروگاه یاد شده حاصل کار AMG بوده و بهبودهای رخ داده در آن باعث تولید قدرت ۵۹۴ اسب بخاری و گشتاور ۷۶۰ نیوتون متری می‌شود. این پیشرانه با یک گیربکس ۶ سرعته دستی همکاری می‌کند.

یوتیوبر معروف Shmee150 در کنار راننده‌ای قرار گرفته که به محض مهیا شدن فضا سرعت خودرو را افزایش می‌دهد؛ اما موضوع اصلی درباره این خودرو نه سرعت بلکه صدای تولیدی است که بسیار لذت‌بخش بوده و بر هیجان کار می‌افزاید. مخصوصاً درون تونل‌ها که غرش آن بسیار هیجان‌انگیز و ترسناک است.

تاخت‌وتاز با پاگانی زوندا F خوش‌صدا در اتوبان

راننده چندین بار با خودرو سرعت گرفته و به سرعت حدود ۳۲۱ کیلومتر در ساعت نیز می‌رسد. او همچنین احساس خود درباره راندن چنین خودروی کمیاب و گران‌قیمتی را نیز بیان می‌کند. پاگانی زوندا خودرویی الهام‌بخش بوده و نسخه F آن نیز خاص‌تر و گران‌تر است. البته تاکنون نسخه‌های سفارشی و تولید محدود زیادی از این خودرو معرفی شده اما همیشه دیدن محصولی همچون زوندا لذت‌بخش است.

تماشا در یوتیوب:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معما / زیر 10 ثانیه نسبت فامیلی ما رو حدس بزنید !!