حکم نهایی پزشکی که به 250 دختر ژیمناستیک کار آمریکایی تجاوز جنسی کرد


حکم نهایی پزشکی که به 250 دختر ژیمناستیک کار آمریکایی تجاوز جنسی کرد

قهرمان‌های ژیمناستیک آمریکا در پرونده تجاوز پزشک تیم ژیمناستیک آمریکا به دست کم 300 دختر و زن به…

قهرمان‌های ژیمناستیک آمریکا در پرونده تجاوز: FBI از یک کودک آزار مراقبت می‌کند

لری نصار، پزشک آمربکایی به جرم آزار و سوءاستفاده جنسی از کودکان در زمان مسوولیتش به عنوان پزشک تیم ژیمناستیک دختران آمریکا به ۳۰۰ سال زندان محکوم شد. او به تجاوز به دست کم ۲۵۰ دختر و زن متهم شد که شامل ژیمناست‌های مشهور از جمله سیمونه بایلز نیز می‌شود. او حداقل ۱۰ مورد از این تجاوزها را پذیرفته است.

سیمون بایلز، ژیمناست زن آمریکایی، تحقیقات FBI در مورد سوء استفاده جنسی توسط لری نصار پزشک سابق تیم را محکوم کرد.

اظهارات همراه با گریه بایلز به کنگره در مورد نصار ۵۸ ساله در حالی مطرح شد که این فرد به حبس طولانی مدت محکوم شده است و تعدادی از هم تیمی های بایلز نیز در کنار او حضور داشتند.

بایلز گفت: من نمی‌خواهم یک ژیمناست جوان دیگر، ورزشکار المپیکی یا هر فرد دیگری وحشتی را که من و صدها نفر دیگر متحمل شده‌ایم، تجربه کند. به طور واضح، من لری نصار را مقصر می‌دانم و هم‌چنین یک سیستم کامل را که باعث سوء استفاده او شد سرزنش می‌کنم. اگر به شکارچی اجازه دهید به کودکان آسیب برساند، عواقب آن سریع و شدید خواهد بود.

این کمیته که وظیفه تحقیق درباره این پرونده را دارد، پس از انتشار یک گزارش ۱۱۹ صفحه‌ای از بازرس کل وزارت دادگستری تشکیل شد که چندین اشتباه کلیدی و سرپوش گذاری عوامل FBI را در ارتباط با پرونده تجاوز کشف کرد.

قهرمان پرآوازه ژیمناستیک جهان اضافه کرد: زخم‌های این سوء استفاده وحشتناک با همه ما ادامه دارد. آثار سوء استفاده از این مرد هرگز به پایان نمی‌رسد یا فراموش نمی‌شود. فدراسیون ژیمناستیک ایالات متحده و کمیته المپیک و پارالمپیک ایالات متحده از مدت‌ها قبل درباره او می‌دانستند. ما رنج می‌بریم و رنج می‌بریم، زیرا هیچ کس آنچه لازم است برای محافظت از ما انجام نداد. ما شکست خورده‌ایم.

مک کایلا مارونی، یکی دیگر از قربانیان نصار نیز اظهار کرد که در طول یک دوره هفت ساله که از ۱۳ سالگی شروع شد مورد سوء استفاده جنسی او قرار گرفت. او نیز با حمله به FBI این نهاد را متهم به وقت کشی و سرپوش گذاری روی اقدامات غیراخلاقی لری نصار کرد.



گردآوری: گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: isna.ir

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تجاوز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی