اوون: تیم های انگلیسی در اروپا مدعی تر از پاری سن ژرمن هستند؛ خرید مسی باعث تضعیف تیم شده است


اوون: تیم های انگلیسی در اروپا مدعی تر از پاری سن ژرمن هستند؛ خرید مسی باعث تضعیف تیم شده است

مایکل اوون، مهاجم سابق تیم ملی انگلیس معتقد است که لیونل مسی باعث تضعیف پاری سن ژرمن شده...

بعد از اینکه تیم مائوریسیو پوچتینو در گام نخست مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در حضور مثلث مسی، نیمار و ام باپه موفق به کسب پیروزی مقابل بروخه نشد، مایکل اوون، ستاره سابق فوتبال انگلیس و تیم های لیورپول و رئال مادرید به انتقاد از ستاره سابق بارسلونا پرداخت.

به گزارش طرفداری و به نقل از مارکـا، اوون در مصاحبه با BT Sport گفت:

به همان اندازه که به آنها پرداختیم و شوق و ذوق نشان دادیم، این تیم پاری سن ژرمن با آن مهاجمان، که هر کدام به تنهایی بازیکنان خارق العاده ای هستند، را باید سرزنش کرد؛ به نظرم حضور هر سه در کنار هم باعث ضعف تیم می شود و واقعاً درک نمی کنم که چرا آنها را جزو مدعیان لیگ قهرمانان اروپا می دانند. فکر می کنم تیم های انگلیسی لیورپول، چلسی، منچسترسیتی و منچستریونایتد خیلی خیلی از پاری سن ژرمن بهتر هستند.

در حالیکه ریو فردینانند با نظرات اوون مخالف بود، اوون افزود:

تقریباً احساس می کنم که خرید امثال دوناروما و سرخیو راموس به آنها شانس بیشتری برای قهرمانی در لیگ قهرمانان می داد، تا خرید بازیکنی مثل لیونل مسی.

پاری سن ژرمن در گام نخست مقابل بروخه بلژیک و در زمین حریف به تساوی 1-1 رضایت داد و در این دیدار کیلیان ام باپه از دقیقه '51 به علت مصدومیت زمین بازی را ترک کرد و لیونل مسی هم یک بار تیر دروازه را به لرزه در آورد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انشا در مورد روستا | 4 انشا زیبا درباره روستا برای پایه های مختلف تحصیلی