لزوم اتمام بازسازی مناطق جنگ زده آبادان و خرمشهر طی 2 سال


لزوم اتمام بازسازی مناطق جنگ زده آبادان و خرمشهر طی 2 سال

خلیلیان در بازدید سرزده از مناطق محروم شهرستان آبادان گفت: اولین کار ما جدای از بحث اشتغال که در سطح استان به عنوان اولویت اول باید دنبال کنیم این است که بازسازی مناطق جنگ زده آبادان و خرمشهر را طی مدت 2 سال به اتمام برسانیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از منطقه آزاد اروند، «صادق خلیلیان» شامگاه (پنج شنبه 25 شهریور) در بازدید سر زده از مناطق محروم آبادان، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: حدود 33 سال از پایان جنگ تحمیلی می گذرد اما متاسفانه مناطق آبادان از وضعیت مناسبی برخودار نیست.

استاندار ویژه خوزستان با بیان اینکه مردم آبادان به گردن تمام ملت ایران حق دارند افزود: همه ما شاهد شجاعت های فراوانی در مقاومت با مهاجمین در این منطقه بودیم، اما متاسفانه آثار جنگ تحمیلی در این شهرستان همچنان باقی مانده به گونه ای که انگار بازسازی انجام نشده و تازه جنگ به اتمام رسیده است.

وی وضعیت شهرستان آبادان را غیرقابل قبول دانست و تصریح کرد: با وجود اینکه بودجه هایی که در دولت ها و مجالس مختلف برای این شهر در نظر گرفته شده اما وضع استان خوزستان به طور عام و وضعیت آبادان، خرمشهر و مناطق جنگی همچنان در شرایطی قرار دارند که به هیچ وجه در شان این ملت و مسئولین نیست.

خلیلیان تاکید کرد: مسئولان باید اعلام کنند که چرا پس از گذشت 33 سال از اتمام جنگ تحمیلی وضعیت آبادان که اکنون آن را مشاهده می کنیم به اینگونه است.

وی بر لزوم بازسازی مناطق جنگ زده طی مدت 2 سال تاکید کرد و ادامه داد: این موضوع به عنوان مسئله یابی نشان می دهد که اولین کار ما جدای از بحث اشتغالی که می بایست در سطح استان به عنوان اولویت اول دنبال کنیم این است که بازسازی مناطق جنگ زده در شهرهای آبادان و خرمشهر را ظرف 2 سال به اتمام برسانیم.

استاندار خوزستان اضافه کرد: اکنون که حاکمیت این اراده را دارد تا به استان خوزستان به صورت ویژه نگاه کند باید همه اعم از دولت، مجلس و سایر نهادهای حاکمیتی، مردم و رسانه دست به دست هم دهیم و کمک کنیم تا هرچه سریعتر پروژه های عمرانی به اتمام برسند.

وی یاد آور شد: اولین اقدام ما تصویب برنامه ریزی جامع در دولت است تا بتوانیم ابن وضعیت را به تدریج از بین ببریم و شاهد یک آبادان و خرمشهر آباد و پیشرفته و در شان مردم این مناطق باشیم.

پایان پیام/660

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چهره واقعی اوس غلام ”نون خ” با استایلی شیک و امروزی رو دیده بودین ؟!