خرافات زشت سام درخشانی ! / کابوس دخترش برکه ! + فیلم


خرافات زشت سام درخشانی ! / کابوس  دخترش برکه ! + فیلم

رکنا:صحبت های جنجالی سام درخشانی بازیگر مرد تلویزیون و سینما درباره اینکه می ترسد مردم دخترش برکه و او و خانواده اش را چشم بزنند.

سام درخشانی زاده ۳۱ تیر ۱۳۵۴ در تهران بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون ایران است. سام درخشانی دارای دیپلم علوم تجربی و دانشجوی انصرافی تئاتر است. سام درخشانی در آموزشگاه بازیگری سمندریان یک دوره بازیگری گذرانده است و با مجموعه شب زدگان به دنیای بازیگری پا گذاشت. سام درخشانی مدتی مجری مسابقه تلویزیونی ایران بود. مصاحبه های سام درخشانی همیشه جنجالی بوده و صحبت های او همیشه رک و حاشیه ای است. این می تواند از صداقت او باشد که هرچه در دل دارد خیلی رک به مردم می گوید.

خرافات زشت سام درخشانی ! / کابوس  دخترش برکه ! + فیلم

سام درخشانی چگونه با همسر خود آشنا شد و به خواستگاری رفت ؟

یک بار تنهایی نزد پدر و مادر عسل رفتم و با آنها درباره ازدواج مان صحبت کردم. لطف داشتند و گفتند با شناختی که نسبت به من دارند، با این ازدواج موافقت می کنند. چون با توجه به شرایط کاری قشر ما، آن اوایل کمی نسبت به این موضوع گارد داشتند ولی با توجه به رفت وآمدهایی که بین دو خانواده شکل گرفته و باعث شناخت دو خانواده از هم شده بود، در نهایت بار این مسوولیت را به دوش من و عسل انداختند و تصمیم گیری نهایی را به عهده خودمان گذاشتند. بالاخره یک روز با خانواده به منزل عسل رفتیم، شامی خوردیم، گپی زدیم و در پایان تمام قرارها را گذاشتیم که منجر به عقد من و عسل شد.

خرافات زشت سام درخشانی ! / کابوس  دخترش برکه ! + فیلم

این مطلب از گروه وب گردی است و فقط جنبه سرگرمی دارد.

منبع :برخط نیوز

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

حجم ویدیو: 6.88M | مدت زمان ویدیو: 00:00:56

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهره‌های هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان