سند توسعه نهبندان بازنگری می شود


سند توسعه نهبندان بازنگری می شود

فرماندار نهبندان با بیان اینکه سند توسعه نهبندان به دستور رئیس جمهور بازنگری می شود، گفت: با بازنگری این سند ظرفیت های معدنی و گردشگری نهبندان، به توسعه این شهرستان کمک خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «مجید بیکی» امروز (23 شهریور) در مراسم تجلیل و تکریم بازنشستگان و کارکنان فرمانداری نهبندان که با حضور معاون مدیریت و توسعه منابع انسانی استانداری خراسان جنوبی برگزار شد، اظهار کرد: دغدغه های منابع انسانی به عنوان ارزشمندترین منابع هر سازمان و جامعه ای باید مورد توجه همه باشد.

فرماندار نهبندان با بیان اینکه در کنار بازنشستگی، تعداد نیروهای اداری دستگاه های اجرایی شهرستان به حداقل رسیده است، افزود: وزارت کشور برای حل مشکلات بازنشستگان اقدامات خوبی انجام داده است.

بیکی با اشاره به وسعت و پراکندگی شهرستان نهبندان، گفت: ادارات شهرستان با حداقل نیرو فعالیت دارند در فرمانداری 50 تا 40 درصد نیروها به صورت قراردادی فعالیت دارند اما ماموریت ها و رسالت ها و آنچه مهم بوده با همین نیروهای کم مورد توجه بوده است.

وی تصریح کرد: در هفته دولت امسال 108 پروژه با 120 میلیارد تومان اعتبار به بهره برداری رسید، در دو سال گذشته در مجموع هزار و 32 پروژه با یک هزار و 480 میلیارد تومان اعتبار افتتاح و کلنگ زنی شده است که در مقایسه با سال های گذشته رقم بسیار خوبی بوده است که نشان از توجه مسئولان استانی به شهرستان کمتر توسعه نهبندان دارذ.

فرماندار نهبندان با بیان اینکه گاز رسانی در همه روستاهای نهبندان در حال اجرا است، گفت: تا چند ماه آینده تمام روستاهای شهرستان از نعمت گاز بهره مند خواهند شد.

بیکی افزود: هفت کیلومتر احداث باند دوم نهبندان- شوسف تکمیل شده است و باقی مسیر به دلیل اعتبارات اندک سال آینده تکمیل خواهد شد.

فرماندار نهبندان با بیان اینکه سند توسعه نهبندان به دستور رئیس جمهور بازنگری خواهد شد، گفت: با بازنگری این سند ظرفیت های شهرستان که ظرفیت های معدنی و گردشگری خوبی است به توسعه نهنبدان کمک خواهند کرد.

«محمد حسینی»، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری خراسان جنوبی هم در این جلسه بر لزوم تقویت روابط درون سازمانی در خراسان جنوبی تاکید کرد و گفت: فضای اداری ما متاثر از بگومگوهای سیاسی و نوع رفتار مطلوب و قوی نیست لذا باید به موضوع درون سازمانی و توجه به خانواده کارکنان بیشتر رسیدگی کنیم.

وی تصریح کرد: در کشور منابع کم و تقاضا زیاد است و متاسفانه جذب اعتبارات بر اساس پیگیری ها و ارتباطات میسر است لذا برنامه ها دقیق اجرا نمی شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری خراسان جنوبی با بیان اینکه ریاست جمهوری با مشکلات و مسائل استان آشنا هستند، گفت: رئیس جمهور بر بازنگری سند توسعه نهبندان تاکید کرده است و دوباره در هیئت وزیران مصوب خواهد شد، امیدواریم با این فرصت طلایی گام های موثرتری برداشته شود.

پایان پیام/575

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استقبال هیات آفریقای جنوبی از رای جدید لاهه درباره غزه