نیروی انسانی فعال در کامیون سازی مشگین آموزش‌ فنی و حرفه‌ای می‌بینند


نیروی انسانی فعال در کامیون سازی مشگین آموزش‌ فنی و حرفه‌ای می‌بینند

اردبیل-ایرنا -استاندار اردبیل گفت: با تلاش سرمایه‌گذار واحد کامیون سازی مشگین شهر،  نیروهای انسانی که در کارخانه حدید مبتکران مشغول به کار می‌شوند، از آموزش‌های فنی و حرفه ای مرتبط با فعالیت کارخانه بهره مند می‌شوند.

به گزارش ایرنا، اکبر بهنام جو روز جمعه در جریان بازدید از مراکز فنی و حرفه ای مشگین شهر افزود: چند فضا از مراکز موجود فنی و حرفه ای مشگین شهر در اختیار آموزش این نیروها قرار می‌گیرد.
وی افزود: واحد کامیون سازی مشگین شهر ظرفیت بسیار خوبی برای اشتغال جوانان منطقه بوده و علاوه بر این آموزش‌ها، سازمان فنی و حرفه‌ای نیز به طور مستقل آموزش‌های مرتبط را گسترش می دهد.
استاندار اردبیل اظهار کرد: کارخانه کامیون سازی حدید مبتکران برنامه‌ریزی ایجاد اشتغال برای پنج هزار نفر را در افق سه ساله انجام داده و افراد آموزش دیده به طور تدریجی جذب می‌شوند.
بهنام جو با بیان اینکه بخش‌های مختلفی از این واحد شروع به کار کرده است، از آغاز فعالیت خط تولید یورو پنج این کارخانه در آینده نزدیک خبر داد.
مشگین شهر در شمال غرب اردبیل واقع استریال کارخانه مبتکران حدید در این شهرستان واقع شده و در زمینه ساخت و مونتاژ کامیون فعالیت دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم ممنوعه و مبتذل دنیا جهانبخت با نیلی افشار ! / بخاطر دلار هرکاری می کنند !