معرفی کرایسلر 300 مدل سال 2022


معرفی کرایسلر 300 مدل سال 2022

سدان سالخورده کرایسلر 300 احتمالاً پس از مدل سال 2021 زنده خواهد ماند زیرا این خودروساز حداقل یک سال دیگر نیز 300 را تولید می‌کند. بر پایه گزارش‌های منتشر شده، کرایسلر 300 مدل 2022 با برخی آپشن‌های شخصی‌سازی که حرکتی مشابه مدل سال 2021 این خودرو است معرفی می‌شود. باید گفت کرایسلر 300 مدل 2021 … The post معرفی کرایسلر 300 مدل سال 2022 appeared...

سدان سالخورده کرایسلر ۳۰۰ احتمالاً پس از مدل سال ۲۰۲۱ زنده خواهد ماند زیرا این خودروساز حداقل یک سال دیگر نیز ۳۰۰ را تولید می‌کند. بر پایه گزارش‌های منتشر شده، کرایسلر ۳۰۰ مدل ۲۰۲۲ با برخی آپشن‌های شخصی‌سازی که حرکتی مشابه مدل سال ۲۰۲۱ این خودرو است معرفی می‌شود.

معرفی کرایسلر 300 مدل سال 2022

باید گفت کرایسلر ۳۰۰ مدل ۲۰۲۱ همچنان در دسترس بوده و این خودروساز از نمایندگی‌ها خواسته تا مدل‌های باقی مانده را تا زمان پایان تولید این مدل در ماه دسامبر به فروش برسانند. اگرچه فعلاً جزئیات رسمی ۳۰۰ مدل ۲۰۲۲ منتشر نشده اما خبرگزاری‌ها می‌گویند آپشن های محدودی برای شخصی‌سازی این خودرو وجود خواهد داشت.

معرفی کرایسلر 300 مدل سال 2022

اگر به دنبال خرید این سدان با رنگ‌های بدنه آمتیست یا کانیون سانست هستید زمان محدودی خواهید داشت زیرا این دو رنگ فقط به مدت کمی تولید خواهند شد. کرایسلر سال پیش نیز رنگ آبی اوشن متالیک را از لیست گزینه‌ها حذف کرد و انتظار نمی‌رود این رنگ برای مدل سال ۲۰۲۲ بازگردد.

معرفی کرایسلر 300 مدل سال 2022

از دیگر آپشن های حذفی مدل سال ۲۰۲۲ می‌توان به ترکیب کابین قرمز و مشکی اشاره کرد. پکیج گروه رفاهی راننده که شامل رینگ‌های ۱۸ اینچی، مه شکن‌های LED، استارت از راه دور پیشرانه و باز کننده درب گاراژ می‌باشد برای آخرین بار ارائه شده‌اند و همین موضوع درباره پکیج ظاهری کروم نیز صدق می‌کند.

معرفی کرایسلر 300 مدل سال 2022

به‌طور ساده باید گفت اگر شما خواهان هرکدام از این رنگ‌ها یا پکیج‌ها هستید تا پایان سپتامبر خواهید توانست کرایسلر ۳۰۰ مدل ۲۰۲۱ را انتخاب کنید. این خودروها فقط تا پایان سپتامبر تولید خواهند شد. با آغاز ماه اکتبر نمایندگی‌ها پیش‌فروش مدل سال ۲۰۲۲ را شروع خواهند کرد و قرار است تولید این خودرو تا پیش از پایان سال جاری میلادی شروع شود. اولین نمونه‌های ۳۰۰ مدل ۲۰۲۲ نیز از اوایل سال آینده میلادی روانه بازار خواهند شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


حال خوش کمند امیرسلیمانی /عکس