وحید ملتجی به عنوان دبیر مهرواره «هوای نو» منصوب شد


وحید ملتجی به عنوان دبیر مهرواره «هوای نو» منصوب شد

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، در حکمی وحید ملتجی را به عنوان دبیر مهرواره «هوای نو» منصوب کرد.

به گزارش گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت‌الاسلام محمد قمی، با صدور حکمی، وحید ملتجی را به عنوان دبیر مهرواره «هوای نو» منصوب کرد.

در این حکم آمده است:

«مهرواره هوای نو» که با هدف معرفی برگزیدگان سال هیئت و تشکل‌های دینی برگزار می‌شود، گامی است در جهت و معرفی و تکریم الگو‌های برتر و ایجاد همدلی، همسویی و وفاق گفتمانی میان فعالان عرصه هیئت و ستایشگری اهل بیت علیهم السلام، بدین وسیله جنابعالی را که به حمدالله از سفیران موفق فرهنگی و منادیان و مبلغان معرفت و محبت خانواده خدا هستید به‌عنوان دبیر «مهرواره هوای نو» منصوب می‌کنم.

انتظار دارم در اسرع وقت با هماهنگی سازمان، هیئت و تشکل‌های دینی نسبت به انجام این محور‌ها برنامه‌ریزی و اقدام نمائید: «تدوین برنامه اجرایی، پیشنهاد اعضای شورای سیاستگذاری، تدوین رشته‌ها ملاک‌ها و آئین نامه‌های داوری، انتصاب دبیران علمی و اجرایی، تأسیس هیئت‌های داوری، اعلان فراخوان و اجرای طرح‌های رسانه‌ای، برگزاری منظم جلسات داوری و نظارت بر اجرای قوانین و رعایت عدالت و جانب انصاف، برنامه‌ریزی و اجرای اختتامیه».

امیدوارم به فضل الهی و با همکاری و به کارگیری نخبگان متعهد عرصه اندیشه، هنر، مدیریت و رسانه این مهرواره حرکتی عقلانی و مؤمنانه و نقطه عزیمتی به سوی خودسازی و جامعه پردازی و تمدن سازی اسلامی بوده و تحولی روشن در جامعه به بار آورد. از خداوند متعال دوام عزت و توفیق شما را مسئلت دارم.»

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک