واکسیناسیون افراد بالای 18 سال از سه شنبه در تهران آغاز می‌شود


واکسیناسیون افراد بالای 18 سال از سه شنبه در تهران آغاز می‌شود

استاندار تهران گفت: واکسیناسیون افراد بالای 18 سال از سه شنبه در استان تهران آغاز می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ انوشیروان محسنی بندپی در جلسه فوق العاده ستاد استانی مقابله با کرونا گفت: در ۲۴ شهریور ماه معاونت بهداشتی وزارت کشور نامه‌ای در هفت بند به همه دانشگاه‌های علوم پزشکی ابلاغ کرد که بر اساس آن مراکز تجمیعی و تیم‌های واکسیناتور افزایش یابند و مراکز نیز به صورت شبانه روزی فعالیت کنند.

وی افزود: این اقدامات در راستای این بود که سرعت واکسیناسیون برای افراد بالای ۱۸ سال بیشتر شود و ظرف یک یا دو هفته این کار به پایان برسد، در جلسه امروز از همه فرمانداری‌ها گزارش میزان ظرفیت و تعداد تزریق واکسن دریافت شد.

استاندار تهران گفت: همه شهرستان‌ها اعلام آمادگی کردند که تمام اقدامات برای سرعت بخشی به واکسیناسیون انجام می‌دهند، روز گذشته ۲۵۵ هزار دز واکسن در تهران تزریق شد و قطعاً تزریق دز اول و دوم به موازات هم انجام می‌شود، ۱۰ میلیون و ۶۸۲ هزار جمعیت بالای ۱۸ سال در استان داریم و ما از وزارت بهداشت تقاضا داریم که ثبت‌نام از طریق دانشگاه‌های علوم پزشکی انجام شود.

وی گفت: همچنین شرکت‌هایی مثل ایران‌خودرو و سایپا اعلام آمادگی کردند که روزانه ۱۰ هزار واکسن به افرادی غیر از جامعه هدف خودشان واکسن تزریق کنند.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج