فیلم جنجالی از محمدرضا گلزار در کنسرت خواننده لس آنجلسی


فیلم جنجالی از محمدرضا گلزار در کنسرت خواننده لس آنجلسی

رکنا : محمدرضا گلزار در کنسرت شادمهر عقیلی حضور دارد.

محمدرضا گلزار فارغ التحصیل رشته مهندسی مکانیک از دانشگاه آزاد اسلامی است. محمدرضا گلزار از سوپراستارهای پرطرفدار کشورمان است. عده ای از دختران طرفدار محمدرضا گلزار از شدت تعصب به او به گریه افتادند. محمدرضا گلزار گویی در کنسرت شادمهر عقیلی حضور داشت. فیلم حضور جنجالی محمدرضا گلزار در کنسرت شادمهر عقیلی را مشاهده کنید.

فیلم جنجالی از محمدرضا گلزار در کنسرت خواننده لس آنجلسی

ویدئویی از کنسرت قدیمی شادمهر عقیلی منتشر شده است که حاشیه جالبی در خود دارد.

در این کنسرت که در سال ۲۰۱۲ برگزار شده، محمدرضا گلزار به عنوان مهمان در ردیف اول کنسرت نشسته است.

بهت طرفداران شادمهر از حرکت او

پس از آنکه برخی از خوانندگان نچندان مشهور وارد همکاری با سایت‌های شرط‌بندی شدند و مورد انتقاد قرار گرفتند، راه‌اندازی یک سایت شرط‌بندی توسط شادمهر عقیلی هواداران این خواننده را بهت‌زده کرده است.

شادمهر عقیلی شب گذشته ویدئویی منتشر کرد که در آن یک سایت شرط‌بندی را تبلیغ می‌کند، سایتی که به گفته برخی از هواداران آگاه او توسط خود شادمهر راه‌اندازی شده. این اتفاق تنها چند روز پس از آن رخ داد که هواداران شادمهر به خاطر همکاری با ریحانه پارسا علیه او انتقاد کرده بودند.

شادمهر عقیلی و سایت شرط بندی

شادمهر عقیلی از شب گذشته کامنت‌های فراوانی دریافت کرده و برخی از هوادارانش عاجزانه از او درخواست کرده‌اند از مسیری که در حال حرکت در آن است خارج شود. عده‌ای از آن‌ها نوشته‌اند که شادمهر برای آن‌ها همچون یک بت بوده و حالا خود این خواننده در حال شکستن این بت است.

در ماه‌های اخیر سایت‌های شرط‌بندی به سراغ هنرمندان رفته‌اند و با پیشنهادهایی وسوسه‌انگیز قصد دارند از آن‌ها جهت همکاری یا تبلیغ استفاده کنند. مهراد جم از جمله خوانندگانی بود که در داخل کشور به شهرت رسید و در هفته‌های اخیر برای همکاری با سایت‌های شرط‌بندی مهاجرت کرد.

منبع : وقت صبح

این مطلب از گروه وب گردی است و فقط جنبه سرگرمی دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
2 4

حجم ویدیو: 4.00M | مدت زمان ویدیو: 00:00:32

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شگفتانه جذاب برای روزبه چشمی