60 درصد جمعیت آذربایجان‌شرقی واکسینه شدند


60 درصد جمعیت آذربایجان‌شرقی واکسینه شدند

تبریز - ایرنا - رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز با صدور پیامی از همراهی مردم در کنترل موج پنجم کرونا در آذربایجان‌شرقی قدردانی و اعلام کرد تاکنون 60 درصد جمعیت بالای 18 سال استان واکسینه شده‌ اند.

به گزارش جمعه ایرنا، در متن پیام دکتر محمدحسین صومی آمده است: با همت و تلاش صادقانه و مسئولانه مدافعان سلامت و همراهان مخلص از نیروهای سپاه پاسداران،‌ارتش نیروی انتظامی، هلال احمر، شهرداری‌ها، بسیجیان، دانشجویان و طلاب، صداوسیما و اصحاب رسانه و پشتیبانی جدی نماینده محترم ولی فقیه در استان و استاندار ارجمند و مدیران استانی و شهرستانی و هم‌چنین حضور بزرگوارانه شما هم استانی‌های بزرگوار، تابستان امسال دو نتیجه غرور آفرین محقق شده است.

در این پیام اضافه شده است: موفقیت در کنترل موج پنجم کرونا در استان با عوارض کمتر انجام‌ گرفته زیرا خوشبختانه (بروز بستری و فوتی) در حد ۶۰ درصد اعداد پیش بینی شده به ازای جمعیت متوقف شده است.

پیام حاکی است: انجام وکسیناسیون ۶۰ درصدی افراد بالای ۱۸ سال استان تا این لحظه موفقیت ارزشمندی است.

در این پیام آمده است: حال به نمایندگی از کسانی ‌که در طول ۱۹ ماه گذشته شبانه روزی برای تامین سلامت جامعه از جان مایه گذاشتند، دست یاری به سوی شما ملت عزیز دراز می‌کنم و انتظار دارم با تمام توان خویش منسوبان و دوستان و همسایگان واکسینه نشده را به حضور در مراکز واکسیناسیون ترغیب کنید.

در پیام رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز تاکید شده است: کنترل اپیدمی و حذف موج‌های بعدی با ایمن سازی اکثریت قاطع شهروندان میسر خواهد شد لذا هرکس بدون دلیل منطقی واکسن نزند می‌تواند به کانون انتشار ویروس تبدیل شود.

در پیام اضافه شده است: همکاران من در بیش از یک هزار خانه بهداشت، مرکز سلامت و پایگاه تجمیعی منتظر شما مردم عزیز هستند؛ لطفا به این خواسته علمی و مسولیت اجتماعی بی تفاوت نباشیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی