شماره جدید سروش با پرونده «گاندو» منتشر شد


شماره جدید سروش با پرونده «گاندو» منتشر شد

شماره جدید مجله سروش هفتگی با پرونده ویژه‌ای درباره سریال «گاندو» منتشر شد و روی پیشخوان مطبوعات آمد.


به گزارش گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، شماره ۱۷۰۴ مجله سروش ویژه شهریور ۱۴۰۰، به‌تازگی منتشر شده و روی پیشخوان مطبوعات آمده است.

یادداشت‌ها، چهره‌ها و خبرها، رسانه، سینما، فرهنگ‌ و ادب، پنج‌بخش اصلی این‌مجله هستند.

در بخش «رسانه» این‌شماره سروش، مسائل امنیت، حسینیه و نوستالژی مورد توجه قرار گرفته است و به این‌ترتیب، مطالبی درباره ماه محرم و عزاداری امام حسین (ع) و فعالیت نیرو‌های امنیتی و سریال گاندو در این‌بخش منتشر شده است. اما به‌جز گاندو، درباره سریال‌های پیشین تلویزیون از ماموران امنیتی کشور، چون سریال‌های خانه امن، سارق روح، تعبیر وارونه یک رویا، آسمان من، راستش را بگو، دومین انفجار، پازل و ... نیز صحبت شده است.

سخنرانی‌های ماه محرم، برنامه حسینیه ایران، سریال شب دهم، گفت وگو با محمود پاک‌نیت و پرویز فلاحی‌پور درباره شب دهم و ... هم از دیگر مطالب بخش «رسانه» سروش هفتگی هستند که با محوریت موضوع ماه محرم در تلویزیون منتشر شده‌اند.

بخش بعدی، «سینما» است که با پرونده‌ای درباره سریال‌های شبکه نمایش خانگی آغاز می‌شود و با مصاحبه‌ای با مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران ادامه پیدا می‌کند. مساله اکران آنلاین هم ازجمله مسائلی است که در این‌بخش از مجله مذکور بررسی شده‌اند

محور مطالب بخش «فرهنگ و ادب» هم «اتمسفر حسین (ع)» است. این‌بخش با مقاله «پیروزی روایت بر شمشیر!» شامل مروری بر نقش روایت‌ها در بازنمایی تاریخ شروع می‌شود. مروری بر کتاب «حسین بن علی» و «شعر هیاتی!» هم از دیگر مقالات این‌بخش از مجله سروش هفتگی هستند.

این‌مجله با ۶۴ صفحه و قیمت ۳۰ هزار تومان منتشر شده است.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | دلخوری و ناراحتی شدید رابعه اسکویی از مازیار لرستانی؛ مجری برنامه متعجب شد