ماجرای رابطه پول دار ترین دختر دنیا با محمدرضا گلزار / پاریس هیلتون کیست ؟ + عکس


ماجرای رابطه پول دار ترین دختر دنیا با محمدرضا گلزار / پاریس هیلتون کیست ؟ + عکس

رکنا : پاریس هیلتون ثروتمندترین دختر دنیا 2 سال قبل زیر یکی از پست های گلزار کامنت جالبی گذاشت که این سوپراستار ایرانی را وارد حواشی جدید کرد.

محمدرضا گلزار ناخواسته در عالم حواشی اخبار همیشه وجود دارد. از زندگی لاکچری محمدرضا گلزار گرفته تا درگیری لفظی حمید گودرزی با محمدرضا گلزار. حتی محمدرضا گلزار از چشم سلبریتی های آمریکایی هم دور نمانده است. پاریس هیلتون خواننده و مدل آمریکایی از محمدرضا گلزار تعریف کرده است.

کامنت پاریس هیلتون برای محمدرضا گلزار

پاریس هیلتون ثروتمندترین دختر دنیا نزدیک به دو سال قبل کامنتی را زیر یکی از پست های گلزار در اینستاگرام به اشتراک گذاشت که منجر به پخش شایعاتی درباره این بازیگر جذاب ایرانی شد.

پاریس هیلتون از محمد رضا گلزار این سوپراستار ایرانی به عنوان قدرت ایران نام برده بود و این نوع تعریف می تواند شایعاتی را درباره ارتباط این دو نفر به وجود بیاورد.

پاریس هیلتون کیست؟

او خواننده، مدل و هنرپیشه آمریکایی است.

این خواننده و مدل آمریکایی در خانواده ای بسیار پولدار به دنیا آمد و پدر او صاحب اصلی هتل های زنجیره ای هیلتون در آمریکا می باشد.

حتی فیلمی درباره زندگی واقعی آن ها و دزدی که از خانه شان صورت گرفته بوده ساخته شده است که نام این فیلم Blling Ring می باشد.

منبع : وقت صبح

این مطلب از گروه وب گردی است و فقط جنبه سرگرمی دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
3 1

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


واکنش کاپیتان استقلال به توهین زشت به پلیس