فضای مجازی به عنوان فرصتی برای گسترش فرهنگ ایرانی و اسلامی مورد توجه قرار گیرد


فضای مجازی به عنوان فرصتی برای گسترش فرهنگ ایرانی و اسلامی مورد توجه قرار گیرد

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: فضای مجازی به دلیل سهولت دسترسی و فراگیر شدن در جامعه می توان به عنوان یک فرصت برای گسترش فرهنگ ایرانی و اسلامی مورد توجه قرار داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، نشست دبیران کمیته های پنج گانه تدوین برش استانی نقشه مهندسی فرهنگی در کهگیلویه و بویراحمد امروز (۲۴ شهریور ماه) با حضور نماینده ولی فقیه و رئیس شورای فرهنگ عمومی استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

آیت الله «سید نصیر حسینی» در این نشست ضمن تسلیت ماه صفر و ایام حزون و اندوه، گفت : در استان ظرفیت های فرهنگی بالایی وجود دارد و باید از این ظرفیت ها به طور مناسب بهره مند شد تا مردم با هویت ملی و مذهبی آشنا شوند و این بهترین راه ممکن برای دوری و مقابله با ترویج فرهنگ غربی است.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: امروز دنیا تبدیل به یک دهکده جهانی شده و در این دهکده جهانی فرهنگ و سنن ملت ها در همدیگر آمیخته شد؛ در عین حال که جهانی می شویم باید ارزش های والای انسانی، انقلابی، اسلامی، ایرانی خود دفاع کنیم.

وی فرهنگ را مهم ترین بخش از زندگی بشر دانست و افزود: فضای مجازی به دلیل سهولت دسترسی و فراگیر شدن در جامعه می توان به عنوان یک فرصت برای گسترش فرهنگ ایرانی و اسلامی مورد توجه قرار داد که این مستلزم استفاده صحیح از فضای مجازی می باشد که با آموزش و کنترل این فضا امکان پذیر است.

آیت الله حسینی یاداور شد: سند فرهنگی استان باید مورد بررسی و واکاوی قرار گیرد تا از آسیب های اجتماعی و فرهنگی جلوگیری کند و باعث ایجاد نظم و احترام متقابل در جامعه شود.

رئیس شورای فرهنگ عمومی کهگیلویه و بویراحمد گفت: این کار باعث می شود جامعه ای سالم تر و به دور از تنش های فرهنگی داشته باشیم.

گفتنی است در پایان این نشست، پنج موضوع حائز اهمیت در حوزه فرهنگی از بین 25 مورد ارائه و در نهایت در شورای برنامه ریزی استان مصوب شد.

پایان پیام/82

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جوک،متن و اس ام اس بی ادبی و زناشویی شب جمعه (18+)