هفدهمین سوگوراه عاشورایی کانون فارس


هفدهمین سوگوراه عاشورایی کانون فارس

سوگواره عاشورایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس، به هفدهمین منزل خود رسید. «دریغ» روایت آنانی که همسفر کاروان حسینی نشدند و از سعادت و شهادت و هم‌رکابی با سید جوانان بهشت جا...

سوگواره عاشورایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس، به هفدهمین منزل خود رسید. «دریغ» روایت آنانی که همسفر کاروان حسینی نشدند و از سعادت و شهادت و هم‌رکابی با سید جوانان بهشت جا ماندند. حکایت کسانی است که بر ساحل ماندند و به تماشای کشتی‌نشستگانی که به دیدار آشنا رفتند، اکتفا کردند. «دریغ» عنوان این محفل عاشورایی بود.
به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس، هفدهمین سوگواره عاشورایی با عنوان «دریغ» در شیراز برگزار شد.
بر اساس این گزارش، جاماندگان از هجرت، سعادت، شهادت و هم‌رکابی و حضور در خیمه‌گاه حسین(ع) و نوجوانان و جوانان حاضر در کربلا موضوعات سوگواره هفدهم کانون فارس را تشکیل می‌داد.

هفدهمین سوگواره عاشورایی کانون فارس روز پنجشنبه ۲۵ شهریور ۱۴۰۰ در مجتمع فرهنگی هنری اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان فارس با حضورمحمدرضا سنگری، نویسنده، پژوهشگر و عاشوراپژوه به صورت مجازی برگزار شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه رسانه کودک

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...