کرونا و مُهر تعطیلی بر پیشانی 16 تالار در زنجان


کرونا و مُهر تعطیلی بر پیشانی 16 تالار در زنجان

رئیس اتحادیه تالار و رستوران‌داران زنجان گفت: نزدیک به 16 تالار در استان زنجان در شرایط کرونا متضرر و تعطیل شده است.

محمد بازرگانی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به تاثیر کرونا بر فعالیت رستوران‌ها و تالارها، اظهار کرد: پس از شیوع بیماری کرونا و کاهش فعالیت رستوران‌ها، این صنف متضرر شده و این ضرر هنوز هم با کاهش مشتری رستوران‌ و تالارها ادامه دارد.

وی با اشاره به ارائه تسهیلات به رستوران و تالارها، افزود: سقف تسهیلات ارائه شده ۳۰۰ تا ۴۵۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده است؛ به‌ طوری‌ که میزان تسهیلات ارائه شده بر اساس وضعیت و متراژ تالار بستگی دارد و به صورت ۱۲ درصد سود تسهیلات ارائه می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه میزان سقف تسهیلات ارائه شده به تالارداران ۳۰۰ تا ۴۵۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده است، ادامه داد: تالارهایی که نیاز به دریافت تسهیلات دارند، شناسایی شده و اسامی آن‌ها به اتاق اصناف کشور ارسال شده است.

رئیس اتحادیه تالار و رستوران‌داران زنجان، تصریح کرد: میزان تسهیلات در نظر گرفته شده، بخشی از مشکلات تالارداران را برطرف می‌کند و اگر مانع فعالیت تالارها بعد از دریافت وام شوند، پرداخت اقساط ممکن نخواهد بود.

بازرگانی خاطرنشان کرد: قریب به ۱۶ تالار در استان زنجان در شرایط کرونایی متضرر شده و به کلی فعالیت خود را تعطیل کردند که امیدواریم این روند قطع و واحدهای تعطیل‌ شده به چرخه فعالیت بازگردند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جلب‌توجه مرجانه گلچین با یک استایل جوان‌پسند