آموزش «کمک‌های اولیه عاطفی» در رادیو


آموزش «کمک‌های اولیه عاطفی» در رادیو

برنامه رادیویی «عشق کتاب» به کتاب «کمک‌های اولیه عاطفی» می‌پردازد.

به گزارش گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، برنامه رادیویی «عشق کتاب» به تهیه‌کنندگی سارا شریفی، یکشنبه ۲۸ شهریور، به کتاب «کمک‌های اولیه عاطفی» می‌پردازد.

سارا شریفی تهیه کننده برنامه «عشق کتاب» توضیح داد: با توجه به این که همه انسان‌ها در طول زندگی درگیر زخم‌های عاطفی می‌شوند، به همین دلیل، روز یکشنبه ۲۸ شهریور به کتاب «کمک‌های اولیه عاطفی» می‌پردازیم.

در این کتاب، مخاطبان می‌توانند با تکنیک‌های کاربردی برای درمان احساس شکست، طرد شدن، احساس گناه و ... آشنا شوند. این کتاب را گای وینچ نوشته و افشین شهنواز آن را ترجمه کرده است. همچنین، در برنامه فردا، اشکان شریعت نویسنده حضور دارد و درباره این کتاب صحبت می‌کند.

در معرفی کتاب آمده است:

«همه ما دچار زخم‌های عاطفی می‌شویم. شکست، احساس تقصیر، طردشدگی و از دست دادن افراد به همان اندازه خراشیدگی‌های روی آرنج، بخشی از زندگی هستند. اما در حالی‌که معمولاً بریدگی را پانسمان می‌کنیم یا بر روی مچ پای پیچ‌خورده یخ می‌گذاریم، بسته کمک‌های اولیه ما برای زخم‌های عاطفی نه‌تن‌ها با کمبود تجهیزات مواجه است بلکه این بسته وجود ندارد! خوشبختانه چیزی به‌عنوان کمک‌های اولیه روانی برای احساسات آسیب‌دیده وجود دارد. دکتر گای وینچ، پزشک روان‌شناس، با بهره‌گیری از آخرین پژوهش‌های علمی و استفاده از نمونه‌های واقعی، درمان‌هایی گام‌به‌گام پیشنهاد می‌دهد که سریع، ساده و مؤثر هستند. «کمک‌های اولیه عاطفی» کتابی منحصربفرد و توصیفی با چاشنی طنز، برای افرادی است که می‌خواهند انعطاف‌پذیری بیشتر و اعتمادبه‌نفس داشته باشند و گرفتاری‌های شخصی و آسیب‌هایی را که مانع از پیشرفتشان می‌شود، پشت سر بگذارند.»

برنامه «عشق کتاب» ساعت ۱۶:۳۰ پخش می‌شود.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403