واکسیناسیون کرونا در هرمزگان به متولدین 1378 رسید


واکسیناسیون کرونا در هرمزگان به متولدین 1378 رسید

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان گفت: از امروز امکان نام نویسی متولدان 1378 و قبل از آن ساکن هرمزگان در سامانه واکسیناسیون فراهم شده است.

دکتر فاطمه نوروزیان ظهر امروز (۲۷ شهریورماه) در جمع خبرنگاران، افزود: بنابر اعلام وزارت بهداشت، از امروز امکان نام نویسی متولدان ۱۳۷۸ و قبل از آن ساکن هرمزگان در سامانه واکسیناسیون فراهم شده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با بیان اینکه افرادی که در این گروه سنی قرار دارند برای واکسینه شدن علیه کرونا در سامانه اینترنتی salamat.gov.ir نام نویسی کنند، تصریح کرد: پیش از این امکان نام نویسی برای متولدان ۱۳۷۰ و ماقبل فراهم بود.

وی اضافه کرد: واکسیناسیون روستانشینان بالای ۱۸ سال هم در هرمزگان چندروزی است آغاز شده و روستائیان بالای ۱۸ سال در روستاهای با جمعیت کمتر از ۵۰۰ نفر علیه کرونا واکسینه می‌شوند و از این هفته هم قرار است این اقدام در روستاهای بزرگ ادامه یابد.

نوروزیان خاطرنشان کرد: بر اساس آخرین رنگ بندی کرونایی اعلام شده از طرف وزارت بهداشت، شهرستان میناب به عنوان تنها شهر قرمز هرمزگان از وضعیت قرمز خارج شده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با بیان اینکه بر این اساس دو شهرستان بشاگرد و بوموسی در وضعیت آبی، جاسک و سیریک در وضعیت زرد و دیگر شهرستان‌های استان نیز در وضعیت نارنجی کرونا قرار گرفته اند، عنوان کرد: از اوایل امسال و با آغاز موج طولانی مدت کرونا در هرمزگان، بیشتر شهرستان‌های هرمزگان در وضعیت قرمز قرار داشتند و هیچ شهر آبی در استان وجود نداشت.

وی در پایان اظهار کرد: در رنگ بندی قبلی نیز که دو هفته پیش اعلام شد دو شهرستان بشاگرد و بوموسی و دو جزیره هرمز و کیش در وضعیت زرد، میناب در وضعیت قرمز و بندرعباس و دیگر شهرستان‌ها هم در وضعیت نارنجی قرار داشتند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کاردستی چرخه آب کلاس اول