عجیب ترین عکس از ترلان پروانه ! / رقابت با سحر قریشی !


عجیب ترین عکس از ترلان پروانه ! / رقابت با سحر قریشی !

رکنا: کسی از ترلان پروانه با تیپی متفاوت که در صفحه رسمی اینستاگرامش منتشر کرده است.

به گزارش رکنا، ترلان پروانه از دوران کودکی در دنیای هنر فعال بود. ترلان پروانه بیش از 1.8 میلیون فالوور در اینستاگرام دارد. ترلان پروانه متولد سال 1377 است. ترلان پروانه در فیلم علف زار حضور دارد. ترلان پروانه عکس جدیدی از خود را در فضای مجازی منتشر کرد.

عکسی از ترلان پروانه با تیپی متفاوت که در صفحه رسمی اینستاگرامش منتشر کرده است.

عجیب ترین عکس از ترلان پروانه ! / رقابت با سحر قریشی !

چهره ترلان پروانه طبیعی است؟

ترلان پروانه یکی از بازیگران زن ایرانی است که تاکید زیادی بر نچرال بودن قیافه اش دارد. او حتی در برخی مصاحبه ها گفته که مردم عمل می کنند تا چشم و گوش های مثل او داشته باشند (در تبلیغ این عمل ها از تصویر ترلان پروانه استفاده می شود).

ترلان پروانه بعد از سحر قریشی جنجالی ترین بازیگر زنی است و در این مورد با او رقابت می کند حتی حاشیه هایی را با فوتبالیست های کشور داشته و حتی چند فوتبالیست بر علیه او مصاحبه کرده اند.

ترلان پروانه گیمر حرفه ای است

ترلان پروانه یک گیمر حرفه ای است و در صفحه شخصی خود درباره بازی های رایانه ای صحبت های زیادی می کند . ترلان پروانه 18 تیر 1377 در شیراز متولد شد، او یکی از بازیگران جوان سینما و تلویزیون میباشد که از دوران کودکی وارد این حرفه شده است. فارغ التحصیل لیسانس رشته گرافیک، یک برادر بزرگتر از خود بنام عرفان دارد، مادرش پریسا فروغی خانه دار که علاقه زیادی به بازیگری داشت و پدرش مهندس است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهره‌های هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر