هشدار ترسناک اسطوره پرسپولیس به یحیی گل محمدی


هشدار ترسناک اسطوره پرسپولیس به یحیی گل محمدی

محمدرضا مهدوی پیشکسوت پرسپولیس گفت : اگر مراقب حیله‌ها و مسائل غیرمترقبه حریف باشیم قطعاً در زمین مسابقه پیروزی برای پرسپولیس است، کادر فنی تیم با هوشمندی که دارا هستند باید با پیش‌بینی مسائل حاشیه‌ای از به ثمر نشستن نیرنگ رقیب جلوگیری کنند. نوشته هشدار ترسناک اسطوره پرسپولیس به یحیی گل محمدی اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران |...

هشدار ترسناک اسطوره پرسپولیس به یحیی گل محمدی

محمدرضا مهدوی : اگر مراقب حیله‌ها و مسائل غیرمترقبه حریف باشیم قطعاً پرسپولیس مقابل الهلال پیروز خواهد شد
نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۰ | ۱۰:۰۰
هشدار ترسناک اسطوره پرسپولیس به یحیی گل محمدی

محمدرضا مهدوی پیشکسوت پرسپولیس گفت : اگر مراقب حیله‌ها و مسائل غیرمترقبه حریف باشیم قطعاً در زمین مسابقه پیروزی برای پرسپولیس است، کادر فنی تیم با هوشمندی که دارا هستند باید با پیش‌بینی مسائل حاشیه‌ای از به ثمر نشستن نیرنگ رقیب جلوگیری کنند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

محمدرضا مهدوی پیشکسوت پرسپولیس در خصوص برگزاری قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا و تقابل پرسپولیس و الهلال در این مرحله، اظهار داشت:

ابتدا باید به پرسپولیس تبریک بگویم که در ایران و آسیا برای فوتبال کشورمان آبروداری می‌کند. آنها در ۳ سال اخیر نماینده شایسته ایران در لیگ قهرمانان آسیا هستند.

وی افزود:

در مورد بازی‌های متمرکز در عربستان نمی‌توانیم خرده بگیریم. چرا که از نظر سخت افزاری، نرم افزاری و ارتباطات دارای شرایط مدنظر برای کسب میزبانی نیستیم. رقیب این امکانات و ارتباطات را دارد بنابراین از امتیاز میزبانی بهره می‌گیرد.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت:

نباید فراموش کرد که پرسپولیس هم تیم صاحب سبک و مقتدری است که تجربه حضور در ۲ فینال لیگ قهرمانان آسیا را دارد. با راهکار‌هایی که کادرفنی و به ویژه یحیی گل‌محمدی ارائه می‌دهند و هوشیاری بازیکنان از این مرحله سخت عبور می‌کنیم.

مهدوی در خصوص حضور تماشاگران عربستانی در ورزشگاه تصریح کرد:

هرچند هنوز به عدم حضور هواداران در ورزشگاه عادت نکرده‌‍ایم، اما برای بازیکنان پرسپولیس عادی شده است. اگر مراقب حیله‌ها و مسائل غیرمترقبه حریف باشیم. قطعاً در زمین مسابقه پیروزی برای پرسپولیس است. کادر فنی تیم با هوشمندی که دارا هستند باید با پیش‌بینی مسائل حاشیه‌ای از به ثمر نشستن نیرنگ رقیب جلوگیری کنند.

پیشکسوت تیم پرسپولیس گفت:

با توجه به تقویم لیگ عربستان آنها در حال حاضر اردوی پیش فصل خود هستند و بازی تدارکاتی خود را برگزار کرده‌اند؛ بنابراین شرایط شان از ما خیلی بهتر است؛ اما برنامه لیگ ما به گونه‌ای هست که با مسابقات لیگ قهرمانان همخوانی ندارد. به نظرم در این باره باید بازنگری شود. این مسائل به ضرر همه نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا است و در نتایج آنها تاثیر منفی گذاشته است.

مهدوی در پایان عنوان کرد:

الهلال تیم یک دستی است و ستاره‌های این تیم باعث پیروزی نماینده عربستان مقابل ایران شدند. ستاره‌های این تیم اکثراً خارجی هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چرا انسان های مدرن جایگزین نئاندرتال‌ها شدند؟