ثبت نام پیش فروش تارا امروز 28 شهریور 1400+ جزئیات


ثبت نام پیش فروش تارا امروز 28 شهریور 1400+ جزئیات

ثبت نام پیش فروش تارا امروز 28 شهریور 1400 آغاز شد و به مدت 3 روز ادامه دارد.

ثبت نام پیش فروش تارا امروز 28 شهریور 1400با مراجعه به سایت ایران خودرو انجام می شود و به مدت 3 روز ادامه دارد.

طبق اعلام گروه صنعتی ایران خودرو طرح پیش فروش خودرو تارا دنده دستی از امروز یکشنبه ۲۸ شهریورماه به مدت ۳ روز آغاز شد.

محصول جدید گروه صنعتی ایران خودرو که در بدو ورود، مورد استقبال بازار و مشتریان قرار گرفته، در طرح پیش فروش با موعد تحویل حداکثر یک ساله عرضه می‌شود. گفتنی است، طبق اعلام گروه صنعتی ایران خودرو طرح پیش فروش محصول تارا از امروز یکشنبه ۲۸ شهریورماه به مدت سه روز آغاز شد و اردیبهشت تا مهر ۱۴۰۱ زمان تحویل خودرو‌های ثبت نامی است.

طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته، به منظور تنوع بخشی به رنگ محصول در این طرح، تارا به رنگ‌های نقره‌ای، خاکستری، مشکی آبنوس، آبی رویال و آبی کبود عرضه شده است. در برنامه ریزی صورت گرفته، در آینده نزدیک، رنگ‌های خاص سفارشی نیز به طیف رنگ‌های محصول تارا افزوده خواهد شد.

تارا خودرویی خانوادگی، ایمن، مناسب برای تردد در شهر و سفر‌های جاده ای، دارای استاندارد‌های ایمنی و رفاهی مدرن بوده و در ابتدای ورود به بازار با استقبال بالای مشتریان روبرو شده است.

ایران خودرو برنامه افزایش ظرفیت تولید این محصول را براساس تقاضای بازار در دستور کار دارد. دستیابی به بالاترین سطح کیفی محصول تارا از اولویت‌های این خودروساز است.

گفتنی است، در طرح پیش فروش تارا، متقاضیان نهایی که پس از قرعه کشی با حضور نمایندگان نهاد‌های نظارتی در روز چهارشنبه ۳۱ شهریورماه مشخص خواهند شد، با پرداخت مبلغ ۱۴0 میلیون تومان نسبت به ثبت نام اقدام خواهند کرد. مراسم قرعه کشی به صورت زنده از طریق سایت ایران خودرو به نشانی ikco.ir و صفحه این شرکت در آپارات به نشانی ikco_ir پخش خواهد شد.

شما می توانید جزئیات طرح طرح پیش فروش تارا را در جدول زیر مشاهده کنید

ثبت نام پیش فروش تارا امروز 28 شهریور 1400+ جزئیات


قیمت پیش فروش تارا دستی شهریور ۱۴۰۰ + مبلغ علی الحساب

ایران خودرو طی بخشنامه‌ای قیمت قطعی پیش فروش تارا دستی را اعلام نکرده است. اما متقاضیانی که در قرعه کشی برنده شوند باید ۱۴۰ میلیون تومان را به صورت علی الحساب به حساب شرکت واریز کنند.

ثبت نام پیش فروش تارا امروز 28 شهریور 1400+ جزئیات

موعد تحویل تارا ایران خودرو

قرار است خودرو تارا با موعد تحویل حداکثر ۱۲ ماهه به متقاضایان عرضه شود. بر این اساس موعد تحویل اردیبهشت تا مهر ماه ۱۴۰۱ خواهد بود.

لینک سایت فروش ایران خودرو

متقاضیان خرید محصولات ایران خودرو صرفاً از طریق سایت فروش اینترنتی این شرکت به آدرس https://esale.ikco.ir/ اقدام کنند و از ثبت نام در سایت های غیر معتبر و با آدرس مشابه ، پرهیز کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دوبله خنده دار رضا شفیعی‌جم به زبان کُردی!/ ویدئو