طرز تهیه بستنی سرخ شده خوشمزه در منزل


تهیه بستنی سرخ شده در منزل سخت و عجیب نیست و ممکن است که شما چیزی در مورد این بستنی نشنیده باشید ولی با روشی آسان و خاص که در ادامه مطلب برای طرز تهیه بستنی سرخ شده گفته شده است خیلی راحت در منزل آن را تهیه کنید و میل کنید. بستنی سرخ شده […] نوشته طرز تهیه بستنی سرخ شده خوشمزه در منزل اولین بار در مجله تاپ‌ناز‌ منتشر شد.

تهیه بستنی سرخ شده در منزل سخت و عجیب نیست و ممکن است که شما چیزی در مورد این بستنی نشنیده باشید ولی با روشی آسان و خاص که در ادامه مطلب برای طرز تهیه بستنی سرخ شده گفته شده است خیلی راحت در منزل آن را تهیه کنید و میل کنید.

بستنی سرخ شده طعم وانیلی دارد و پوششی که روی آن است ترد است. در این بخش می توانید با روشی آسان و مرحله به مرحله این دسر خوشمزه را تهیه کنید. اگر شما هم به تهیه انواع بستنی در منزل علاقه دارید در ادامه همراه ما باشید.

بستنی انواع متنوعی دارد و می توانید در روزهای گرم سال با خوردن بستنی سنتی و ژله بستنی به عنوان عصرانه از عصر تابستان لذت ببرید.

مواد لازم

بستنی وانیلی : ۴۵۰ گرمروغن : ۲ پیمانهکورن فلکس صبحانه ( غلات مخصوص صبحانه ) : ۳ پیمانهتخم مرغ : ۲ عددپودر نارگیل : ۱ پیمانهپودر دارچین : ۱ قاشق چای خوری

طرز تهیه بستنی سرخ شده

در ابتدا بستنی را با قاشق اسکوپ به شکل هشت توپ در آورید و توجه کنید که باید توپ ها به اندازه نصف پیمانه باشند سپس بستنی ها را در سینی قرار دهید و سینی را در فریزر قرار دهید تا بستنی خوب سفت شوند.

در ظرفی مناسب کورن فلکس برزید (می توانید از گردو، بادام، بادام زمینی و بیسکوییت استفاده کنید) و پودر دارچین و پودر نارگیل را در ظرف دیگری با هم مخلوط کنید.

در ظرفی دیگر سفیده های تخم مرغ را هم قرار دهید و آنها را هم بزنید تا کف کنند سپس پس از مدت زمان ذکر شده توپ های بستنی را از فریزر خارج کنید و آنها را در سفیده های تخم مرغ و سپس در مخلوط کورن فلکس بغلطانید و توجه داشته باشید که تمام سطح توپ های بستنی باید با این مواد پوشیده شوند، سپس توپ های بستنی را دوباره در فریزر به مدت 3 ساعت قرار دهید تا سفت شوند.

در مرحله بعد در تابه ای مناسب روغن بریزید و سپس تابه را روی حرارت گاز قرار دهید تا داغ شود سپس توپ های بستنی را به صورت تک تک در روغن قرار دهید تا سرخ و طلایی رنگ شوند و پس از سرخ شدن توپ های بستنی روغن آن را با استفاده از حوله ای کاغذی بگیرید.

طرز تهیه بستنی سرخ شده خوشمزه در منزل

روش تهیه بستنی سوخاری

بستنی سرخ شده به عنوان یکی از دسرهای بسیار پرطرفدار شناخته می شود و روش تهیه آن هم خیلی راحت و ساده است و فقط کافی است که طبق این آموزش پیش بروید و در ادامه روش تهیه آن را می خوانید.

مواد لازمشیر : سه قاشق غذا خوریپودر نشاسته گل : یک چهارم پیمانهآرد سوخاری : نصف پیمانهبستنی وانیلی : به میزان لازمروغن مایع : به مقدار لازمخامه : پنج قاشق غذا خوریشکر : شش قاشق غذا خوریدستور تهیه

در روش تهیه بستنی سوخاری در ابتدا شیر و نشاسته را باید با هم ترکیب کنید تا به شکل فرنی در بیاید و سپس بستنی را به شکل یک توپ کوچک یا نارنگی در آوری.

حالا بستنی های گرد شده را از داخل مخلوط نشاسته و شیر بغلتانید طوری که لایه رویی آن پوشانده شود سپس داخل پودر سوخاری بدون ادویه غلت دهید تا روی آن خوب پوشانده شود.

در مرحله بعد اجازه بدهید که بستنی به مدت 45 دقیقه درون فریزر بماند سپس درون ظرف کوچکی روغن بریزید به اندازه ای که سطح بستنی ها را بپوشاند، حالا بستنی ها را درون روغن داغ به مدت 3 دقیقه قرار دهید و خیلی سریع آن را درون فریزر قرار دهید تا سفت شود.

طرز تهیه بستنی سرخ شده خوشمزه در منزل

روش تهیه سس بستنی

برای تهیه کردن سس بستنی شکر را روی حرارت ملایم قرار بدهید تا آب شود و رنگ آن طلایی شود و سپس به صورت بن ماری خامه را درون شکر حل کنید و در زمان سرو سس حاصل را روی بستنی بریزید و سپس نوش جان کنید.

امیدواریم از بستنی سرخ شده لذت ببرید در ادامه می توانید روش تهیه بستنی نوشابه ای، ماست بستنی و بستنی طالبی را هم بخوانید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه انواع دسر و بستنی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چهره واقعی اوس غلام ”نون خ” با استایلی شیک و امروزی رو دیده بودین ؟!