روش های شاد کردن همسر | با این 10 کار باعث شادی و خوشحالی همسر شوید


کیفیت روابط عاطفی زن و مرد در زندگی مشترک بسیار با اهمیت است زیرا باعث دوام یک زندگی مشترک خواهد شد. ابراز احساس و شاد کردن همسر هم یکی از این موارد است که باعث تحکیم رابطه عاطفی می شود. بیشتر زن و مردها این تصور را دارند که با مرور زمان عشق و علاقه […] نوشته روش های شاد کردن همسر | با این 10 کار باعث شادی و خوشحالی همسر شوید اولین بار در مجله...

کیفیت روابط عاطفی زن و مرد در زندگی مشترک بسیار با اهمیت است زیرا باعث دوام یک زندگی مشترک خواهد شد. ابراز احساس و شاد کردن همسر هم یکی از این موارد است که باعث تحکیم رابطه عاطفی می شود.

بیشتر زن و مردها این تصور را دارند که با مرور زمان عشق و علاقه آنها نسبت به هم کمرنگ می شود و میان آنها فاصله ایجاد می شود، در صورتی که با ایجاد تغییرات کوچک می توانند از ایجاد فاصله عاطفی دوری کنند. برای ایجاد کردن این تغییرات راهکارهای مختلفی وجود دارد که یکی از این راهکارها شاد کردن همسر به بهانه ها و روش های مختلف است. در اامه مطلب با روش های شاد و خوشحال کردن همسر آشنا می شوید.

روش های مختلف شاد کردن همسر

شناخت تفاوت ها در زندگی مشترک زوج ها درک درستی نسبت به یکدیگر می رساند و میزان همدلی و همراهی آنها را بشتر می کند. شناخت علایق و همدلی زن و مرد کمک می کند با دانستن علایق همسر، به خوبی آگاه شوید و با شناخت این علایق رابطه عاطفی بسیار بهتری داشته باشید.

با همسرتان به کوه بروید

می توانید در یک روز با چیدن برنامه کوهنوردی باعث شادی همسر خود شوید و با همسر خود به دل طبیعیت بروید و در کنار هم به تفیح بپردازید.

به همسرتان بگویید، زیباست

خانم ها هیچ موقع از شنیدن این جملات خسته نمی شوند و در مواقعی که انتظار شنیدنش را ندارند، لذت بیشتری می برند. گاهی نیاز است که به همسرتان زنگ بزنید و این موضوع را به او گوشزد کنید. گذاشتن یک پیغام حاوی جملات این چنینی در کیف و در کنار وسایل همسرتان یک پیشنهاد عال است که در طول روز با آن روبرو می شود. می توانید از طرق دیگر مانند پیام در واتساپ یا تلگرام این جملات را به او بگویید و بگویید که طاقت دوری ندارید و برای دیدن او هیجان زده هستید و مشتاق هستید او را سریع تر ببینید.

در چشم های همسرتان نگاه کنید

در موقع صحبت کردن با همسرتان و زمانی که به حرف هایش گوش می کنید، نیاز است ه ارتباط چشمی خوبی با او داشته باشید، زیرا باعث می شود که همسرتان مطمئن شود که به او توجه دارید و همیشه قابل احترام است.

میزان قدرتمندی همسرتان را نشان می دهید و اعتماد به نفس او بالا می رود. گاهی نیاز است ارتباط چشمی با همسر را حفظ کنید و پالس های عاشقانه و رمانتیک را به او بدهید.

روش های شاد کردن همسر | با این 10 کار باعث شادی و خوشحالی همسر شوید

برای او هدیه ای به عنوان یادگاری بخرید.

می توانید در بعضی از روزها بدون هیچ دلیلی یک هدیه کوچک برای همسر بخرید، البته منظور از هدیه حتما خرید عروسک و یا دیگر هدایای غیر قابل تخیل نیست، بلکه بهتر است هدیه ای باشد که ارزش و معنی داشته باشد. مخصوصا اگر هدیه ای باش که مورد نیاز او باشد بسیار عالی است.

سفر رفتن

برنامه ریزی و چیدن مقدمات یک سفر دو نفره و غافلگیرانه شما را به همسرتان نزدیک تر خواهد کرد و با داشتن یک سفر عاشقانه و ایجاد لحظات شاد برای همسر خود می توانید او را خوشحال کنید و عشق و علاقه ای که دارید را به او نشان دهید.

نوشتن نامه های عاشقانه

گاهی می توانید دوست داشتن خود را به زبان یاورید تا همسر شما یک امنیت عاطفی در زندگی مشترک داشته باشد و این امنیت عاطفی باعث شاد شدن او می شود. نوشتن نامه های عاشقانه و احساسی یک راه خوب و عاشقانه برای بیان احساسات نسبت به همسر است. نوشتن نامه برای افرادی که نمی توانند خوب احساسات خود را بروز دهند یک راه خوب و تاثیرگذار است.

غذایی که همسرتان دوست دارد را بپزید

گاهی می توانید یک روز متفاوت را برای همسر خود ایجاد کنید مثلا می توانید در یک روز تعطیل، غذایی را که همسرتان دوست دارید درست کنید و یک میز غذای رمانتیک و عاشقانه بچینید و او را سوپرایز کنید و به سادگی باعث خوشحالی او شوید.

ساعتی را با یکدیگر خلوت کنید

اینکه همسرتان بداند شما همیشه به او اهمیت می دهید و غم و شادی او برای شما مهم است، انگیزه بیشتری برای لذت بخش کردن زندگی شما در او ایجاد می کند، باید سعی کنید ساعت هایی را به دغدغه های او با توجه کامل گوش کنید و به او نشان دهید که شرایط را درک می کنید و در تمام مراحل همراهش هستید.

پیغام دادن

می توانید برای شاد کردن همسر خود یک روز کاری که در محل کار است به او پیغامی عاشقانه بفرستید، این کار لبخند را روی لبان همسر شما می نشاند و خستگی کار را از شما دور می کند.

کارهایی که همسرتان دوست دارد انجام بدهید

در این مورد شناخت علایق همسر به شما کمک خواهد کرد اینکه همسر شما چه چیزی را دوست دارد و یا از چه چیزی بدش می آید، مسائلی است که شاید خیلی از افراد به راحتی از کنار آن رد شوند ولی زوج های موفق نه تنها این موضوع را نادیده نمی گیرند بلکه از این امر برای استحکام رابطه و بیشتر شدن علاقه استفاده می کنند و از کارهایی که باعث خوشحالی همسر می شود بهره می برند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زناشویی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کاردستی چرخه آب کلاس اول