افتتاح استراحتگاه المرتضی(ع) در جاده «یاحسین» به مناسبت اربعین حسینی


افتتاح استراحتگاه المرتضی(ع) در جاده «یاحسین» به مناسبت اربعین حسینی

آستان مطهر علوی از افتتاح استراحتگاه المرتضی در جاده «یاحسین» برای پذیرایی از زایران به مناسبت اربعین حسینی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از شبکه امام علی(ع)، کمیته عالی مراسم اربعین در آستان مطهر علوی اعلام کرد: استقبال و پذیرایی از زایرانی که به مناسبت اربعین به نجف اشرف می آیند، اغاز شده است و آستان مطهر علوی برای خدمت به زایران مکان های مختلفی را تجهیز کرده است.

فائق الشمری، رئیس بخش رسانه در آستان مطهر علوی گفت: استراحتگاه المرتضی(ع) در جاده (یا حسین) مقابل عمود 96 برای پذیرایی و استقبال زایران افتتاح شده است. استراحتگاه المرتضی، نقطه مرکزی و محوری برای آغاز حرکت زایران به سمت کربلای معلی به شمار می آید. این نقطه گویی یک آستان کوچک است. به طوری که بیشتر کارکنان از بخش سلامت ایمنی، بهداشتی، محیط زیست در ارایه خدمات به زایران مشارکت دارند. مراکز پزشکی کامل با نظارت درمانی و پزشکی و دارویی و تجهیزات پزشکی و تیم های اورژانسی در این استراحتگاه افتتاخ شده است.

الشمری افزود: بخش نظارت و ارتباطات خدمات مخابراتی و اینترنتی رایگان را فراهم کرده است و تلفن های همراه را برای زایران به طور رایگان تعمیر می کند.

وی ادامه داد: مرکز قرآن کریم پروژه اردوگاه قرآنی علوی را برای زایران، مرکز المحسن وابسته به بخش رسانه برای نظارت و خدمات به کودکان پروژه جنة الاطفال را راه اندازی کردند. کارکنار رسانه ای رادیو آستان مطهر علوی نیز به پوشش راهپیمایی زایران از بصره تا نجف اشرف و کربلای معلی اقدام می کنند.

پایان پیام/44

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا