افزون بر 33 میلیارد تومان کالای قاچاق در استان بوشهر کشف شد


افزون بر 33 میلیارد تومان کالای قاچاق در استان بوشهر کشف شد

بوشهر -ایرنا- فرمانده مرزبانی استان بوشهر گفت: ماموران این نیرو در هفته گذشته به ارزش 33 میلیارد و 317 میلیون تومان کالای قاچاق در آب‌های این استان کشف کردند.

به گزارش ایرنا، سرهنگ یدالله شرفی روز یکشنبه به رسانه ها اعلام کرد: این کالاها شامل ۳۳هزار و ۳۰۰ عدد لوازم آرایشی و بهداشتی، ۲۲هزار عدد لوازم جانبی موبایل، ۶۲ دستگاه لپ تاپ، ۱۲هزار ثوب پوشاک، ۴۱ دستگاه دوربین مداربسته هستند.

وی بیان کرد: در این ارتباط هشت متهم دستگیر و ۶ فروند شناور متخلف توقیف شدند
شرفی افزود: همچنین یک فروند قایق با موتور ۳۵۰ اسب بخار متعلق به قاچاقچیان مواد مخدر همراه با یک قبضه اسلحه کلاشینکف مسلح، ۲ کیلوگرم مواد مخدر و ۱۰۰ لیتر بنزین در سواحل آب‌های کنگان به صورت رها شده از سوی نیروهای گشتی دریابانی استان بوشهر کشف و ضبط شد.
وی اضافه کرد: قاچاقچیان و مخلان اقتصاد بدانند دریابانان بوشهر با اشرافیت اطلاعاتی و رصد لحظه به لحظه نوار مرزی با هرگونه اقدامات سودجویانه و غیرمجاز به صورت قاطع و قانونی برخورد می کنند و در پاسداری از مرزهای جنوب کشور از هیچ تلاشی فروگذار نخواهند بود.

شرفی گفت: استیفای حقوق دولت و مرزنشینان، تأمین نظم و امنیت مرزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مواد مخدر از اولیت‌های مرزبانی است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا