فوتبال بانوان مقدماتی قهرمانی آسیا| ایراندوست بازی بنگلادش از نزدیک تماشا کرد/ ملی پوشان ایران چه گفتند؟


فوتبال بانوان مقدماتی قهرمانی آسیا| ایراندوست بازی بنگلادش از نزدیک تماشا کرد/ ملی پوشان ایران چه گفتند؟

سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان کشورمان بازی دو تیم بنگلادش و اردن را از نزدیک تماشا کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مسابقات مقدماتی قهرمانی آسیا بانوان در گروه G امروز با دیدار تیم های ملی فوتبال بنگلادش و اردن از ساعت 15 به وقت محلی در ورزشگاه بنیادکار شهر تاشکند در حالی آغاز شد که مریم ایراندوست سرمربی به همراه سمیه شهبازی، مربی تیم ملی فوتبال بانوان از نزدیک این مسابقه را نظاره کردند.

نخستین دیدار تیم ملی فوتبال بانوان کشورمان روز چهارشنبه 31 شهریورماه ساعت 15 به وقت محلی برابر بنگلادش در ورزشگاه بنیادکار تاشکند برگزار می شود.

فوتبال بانوان مقدماتی قهرمانی آسیا| ایراندوست بازی بنگلادش از نزدیک تماشا کرد/ ملی پوشان ایران چه گفتند؟

*محمدی: تمام تمرکزمان بر روی دیدار برابر بنگلادش است

ملیکا محمدی هافبک تیم ملی فوتبال بانوان می گوید امیدوارم با یک نتیجه خوب از بازی مقابل بنگلادش بیرون بیاییم و با آرامش بیشتری به مصاف اردن برویم.

محمدی درباره وضعیت تیم ملی فوتبال بانوان گفت: خوشبختانه شرایط ما از نظر امکانات تمرینی همچنین اقامتی بسیار خوب است. امیدوار هستیم در بازی اول که برابر بنگلادش است، به موفقیت برسیم. کادر فنی نکات مختلفی را در خصوص تیم های بنگلادش و اردن برایمان مطرح کرده اند و تمام تمرکزمان بر روی دیدار مقابل بنگلادش است. ما یک دل هستیم و تمام تلاش مان را می کنیم تا بهترین عملکرد را در این مسابقات داشته باشیم. بدون شک همه تیم ها پیشرفت کرده اند.

وی در ادامه اضافه کرد: از اردوی دوم به ملی پوشان ملحق شدم و نزدیک به 4 ماه است که در ایران هستم. بازیکنان از نظر روحی و روانی در سطح بالایی قرار داند. امیدوارم با یک نتیجه خوب از بازی مقابل بنگلادش بیرون بیاییم و با آرامش بیشتری به مصاف اردن برویم.

محمدی ضمن تشکر از حمایت های فدراسیون فوتبال گفت: روندی که فدراسیون در حوزه بانوان در پیش گرفته است نسبت به گذشته خیلی متفاوت تر است و این نوید روزهای بهتری را برای ما می دهد.

*خسروی: تمام تلاشمان را می کنیم تا نسلی شگفتی ساز در فوتبال بانوان باشیم

گلنوش خسروی در حاشیه تمرینات امروز تیم ملی فوتبال بانوان اظهار داشت: نزدیک به 4 ماه است که در اردوهای منظم تیم ملی حضور داریم و تمرینات خوب و سطح بالایی را پشت سر گذاشتیم. خوشبختانه شرایط آماده سازی تیم خوب و حرفه ای است و توانستیم برنامه هایی که کادر فنی برای ما در نظر گرفته بودند را در شرایط مطلوبی انجام دهیم و به بالاترین سطح آمادگی مان برسیم. بازیهای تدارکاتی بین المللی پیش از اعزام به مسابقات مقدماتی، لباس متحدالشکل و پرواز اختصاصی برای بانوان نشان از این دارد که فدراسیون فوتبال برای بانوان سنگ تمام گذاشته است.

وی اضافه کرد: فوتبال را از تیم ملی نونهالان آغاز کردم و به ترتیب در رده های نوجوانان، جوانان حضور داشتم و در حال حاضر عضو تیم ملی فوتبال بانوان ایران هستم. خیلی خوشحالم که این افتخار نصیب من شده است. برای اولین بار است که حس هیجان، خوشحالی و لذت بردن از فوتبال را دارم. ما یک خانواده را تشکیل می دهیم و خوشحالی و ناراحتی یکدیگر برایمان خیلی مهم است.

خسروی در پاسخ به این سوال که تیم های بنگلادش و اردن را در چه سطحی می بیند، گفت: کادر فنی بازیهای بنگلادش و اردن را برایمان آنالیز کرده است. البته هیچ حریفی را نمی توان آسان گرفت، اما ما به توانایی های خودمان ایمان داریم. قطعا اگر خوب بازی کنیم و بچه ها مثل همیشه در میدان باشند، می توانیم نتیجه قابل قبولی بگیریم. آنچه مسلم است باید جنگنده و محکم مقابل بنگلادش به میدان برویم، چرا که نخستین بازی ما برابر این تیم است. مهمترین هدف ما صعود از گروه و حضور در مسابقات قهرمانی آسیا که بهمن ماه در هند برگزار می شود، است. در همین راستا من و همه بازیکنان هم قسم شدیم و مطمئنا تمام تلاشمان را بکار می گیریم تا نسلی شگفتی ساز باشیم و بتوانیم به مرحله نهایی مسابقات قهرمانی آسیا راه پیدا کنیم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: من از همه مردم عزیزمان می خواهم انرژی مثبت و دعای خیرشان پشت ما باشد، چرا که خستگی را از تن ما بیرون می کند و جان دوباره ای به ما می دهد.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزش بانوان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


درگ بی ام و M3 تورینگ با 911 و R8؛ باشگاه 1000 اسب بخاری‌ها!