اخبار کوتاه حوادث از آذربایجان غربی


اخبار کوتاه حوادث از آذربایجان غربی

مهاباد- ایرنا- دستور دادستان تکاب برای پیگیری سقوط یه نوجوان از پلی نیمه کاره، آتش سوزی در یک باغ 10 هکتار میوه در روستای اغولبیک این شهرستان و کشته شدن یک نفر و زخمی شدن 2 نفر دیگر در یک حادثه تصادف در ماکو از جمله اخبار کوتاه 24 ساعت گذشته در آذربایجان غربی است.

دادستان عمومی و انقلاب تکاب روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: به دنبال سقوط یک نوجوان ۱۲ ساله از پل در حال احداث محله شریف‌آباد این شهر دستور قضایی پیگیری و تعقیب مقصران حادثه صادرشد.

ابراهیم بابامرادی افزود: به‌منظور پیگیری علت سقوط این پسر بچه از روی پل نیمه کاره به داخل رودخانه شریف آباد شهر تکاب، برای پیمانکار اجرای این طرح عمرانی و مدیران شهرداری پرونده رسیدگی و تعقیب قضایی تشکیل شده تا مقصران حادثه شناسایی شوند.

عصر دیروز پسر نوجوانی حین بازی با دوچرخه از روی پل در حال احداث و نیمه‌کاره محله شریف آباد تکاب به داخل رودخانه سقوط کرده و به دلیل شدت جراحت بلافاصله به بیمارستان شهدا تکاب منتقل‌شد اما با وخیم شدن حال این مصدوم برای مداوای بیشتر به یکی از مراکز درمانی اعزام گردید.

۱۰ هکتار از باغ‌های میوه تکاب در آتش سوخت

رییس ایستگاه آتش‌نشانی تکاب گفت: ۱۰ هکتار از تاکستان‌ها و باغ‌های میوه روستای "اغولبیک" از توابع بخش مرکزی این شهرستان طعمه حریق شد و در آتش سوخت.

رسول شاداب افزود: براساس بررسی های انجام شده این آتش‌سوزی بر اثر بی‌احتیاطی روی داده و موجب تخریب و از بین رفتن محصول باغ‌داران و درخت‌های میوه این روستا شد.

وی بیان‌ کرد: ماموران ایستگاه آتش‌نشانی تکاب بلافاصله پس از وقوع حادثه به این روستا اعزام شدند و با تلاش سه ساعته ضمن اطفای حریق از گسترش شعله‌های آتش به سایر باغ‌ها و اراضی کشاورزی جلوگیری کردند.

حادثه رانندگی در ماکو موجب کشته شدن یکنفر و زخمی شدن ۲ نفر دیگر شد

رئیس پلیس راه منطقه آزاد ماکو گفت: مقارن ظهر امروز در اثر برخورد ۲ دستگاه سواری خودرو پژو آردی و سمند در این شهرستان یک نفر کشته شد و ۲ نفر دیگر نیز زخمی شدند که به مراکز درمانی انتقال یافتند.

سرهنگ حجت حسن زاده اظهار داشت: این حادثه در اثر عدم رعایت حق تقدم سواری پژو آردی از جاده فرعی به اصلی و برخورد با سواری سمند روی داد.

وی افزود: در اثر این حادثه متاسفانه یکی از سرنشین این خودروها بر اثر جراحات وارده در دم کشته و ۲ سرنشین دیگر نیز به شدت زخمی شدند که توسط فوریت های پزشکی ۱۱۵ جهت مداوا به بیمارستان فجر ماکو انتقال یافتند.

رئیس پلیس راه منطقه آزاد ماکو با بیان اینکه متاسفانه ۸۰ درصد تصادفات بر اثر بی توجهی به مقررات و قوانین راهنمایی و رانندگی رخ می دهد، ادامه داد: از شهروندان درخواست می شود در حین رانندگی با رعایت قوانین و سرعت مطمئنه سفر ایمنی برای خود و خانواده داشته باشند، تا شاهد حوادث ناگواری از این دست نبود.

شهرستان ماکو یکی از شهرهای شمالی استان آذربایجان غربی است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان