محمد صلاح سلطان کارت زرد بی مورد


محمد صلاح سلطان کارت زرد بی مورد

محمد صلاح ، ستاره لیورپول روز گذشته به کریستال پالاس گل زد و برای خوشحالی پیراهنش را درآورد. نوشته محمد صلاح سلطان کارت زرد بی مورد اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

محمد صلاح سلطان کارت زرد بی مورد

محمد صلاح پادشاه کارت زردهای بیهوده!
نویسنده : Parsfootball Instagram Service
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۰ | ۰:۳۶
محمد صلاح سلطان کارت زرد بی مورد

محمد صلاح ، ستاره لیورپول روز گذشته به کریستال پالاس گل زد و برای خوشحالی پیراهنش را درآورد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

محمد صلاح مقابل کریستال پالاس یکی از بهترین بازیکنان تیمش بود و موفق شد در زمانی که تیم حریف سعی در به تساوی کشاندن بازی داشت گل دوم تیمش را با پای چپ به ثمر برساند و لیورپول را از زیر فشار خارج کند. همچنین گل سوم نیز از روی ارسال خوب او از روی نقطه کرنر و دفع ناقص دروازه‌بان حریف به ثمر رسید تا ستاره مصری شب فوق العاده‌ای را چشت سر بگذارد.

صلاح اما باز هم تصمیم به انجام خوشحالی گلی گرفت که آگاه بود برایش جریمه به همراه خواهد داشت ولی با این وجود پس از گل پیراهنش را در آورد تا با سیکس پک‌هایش مقابل دوربین عکاسان ژست بگیرد و یک کارت زرد دریافت کند.

اما ماجرا از جایی جالب می‌شود که صلاح اصولا بازیکن خشنی نیست و کم پیش می‌آید به خاطر خطا کارت زرد بگیرد یا از زمین اخراج شود اما در ۱۵۰ بازی خود در لیگ برتر ۴ بار با کارت زرد جریمه شده که ۳ بار آنها به خاطر نوع شادی گل و در آوردن پیراهنش بوده است! صلاح برای نشان دادن آمادگی فیزیک بدنی‌اش هر از گاهی تصمیم به این مدل شادی می‌گیرد و باید دید باز هم این کار را انجام خواهد داد یا خیر.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


(تصاویر) کاخ سعدآباد در تعطیلات نوروز 1403