مجوز سرمایه‌گذاری 20 طرح گردشگری در چهارمحال و بختیاری صادر شد


مجوز سرمایه‌گذاری 20 طرح گردشگری در چهارمحال و بختیاری صادر شد

شهرکرد- ایرنا- مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری گفت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون مجوز سرمایه‌گذاری برای اجرای 20 طرح گردشگری در این استان صادر شد.

مهرداد جوادی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تاکید کرد: از مجموع این مجوزها ۱۳ طرح مختص سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و هفت طرح مربوط به سرمایه‌گذاری بخش دولتی در حوزه گردشگری استان است.
وی افزود: این طرح‌ها شامل اقامتگاه بوم‌گردی، اردوگاه گردشگری، سفره‌خانه سنتی، هتل‌آپارتمان، مجتمع گردشگری، مرکز تفریحی سرگرمی و هتل در شهرستان‌های شهرکرد، بروجن، سامان، فارسان، کوهرنگ، اردل و لردگان است.
جوادی تصریح کرد: برای اجرای این طرح‌ها ۲ هزار و ۹۷۱ میلیارد و ۵۵۰ میلیون ریال سرمایه‌گذاری در بخش گردشگری استان انجام می‌شود.
وی یادآور شد: با این میزان سرمایه‌گذاری ۳۶۳ هزار و ۶۶۵ متر مربع به عرصه‌ها و ۴۴ هزار و ۶۶۶ متر مربع به زیربناهای گردشگری چهارمحال و بختیاری افزوده و زمینه اشتغال مستقیم ۲۴۵ نفر فراهم خواهد شد.
به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری با افزون‌بر ۸۰۰ جاذبه گردشگری یکی از مهم‌ترین مقصدها برای مسافران و گردشگران داخلی و خارجی به‌شمار می‌رود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهارمحال و بختیاری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طرفداری عجیب شیلا خداداد از تتلو / او را خیلی دوست دارم ! + عکس