حوادث ترافیکی غرب خراسان رضوی افزایش یافت


حوادث ترافیکی غرب خراسان رضوی افزایش یافت

سبزوار- ایرنا- رییس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: حوادث ترافیکی امسال در جاده‌های غرب خراسان رضوی نسبت به مدت مشابه پارسال حدود 10 درصد بیشتر شده است.

دکتر عباس کافی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در پنج ماه نخست سال جاری ۲ هزار و ۵۵۳ فقره حادثه ترافیکی در حوزه شهرستان‌های سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب، داورزن و ششتمد در مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی سبزوار ثبت شده است.

وی تصریح کرد: در مجموع این حوادث ترافیکی، سه هزارو ۵۸۷ نفر مصدوم شده‌اند که از این تعداد ۲ هزار و ۸۰۴ نفر به وسیله ماموران اورژانس به مراکز درمانی منتقل، ۲۷۳ نفر در محل درمان شده اند و ۲۴ نفر نیز جان خود را از دست داده اند.

دکتر کافی افزود: در پنج ماه نخست پارسال ۲ هزار و ۳۹۱ حادثه ترافیکی در حوزه شهرستان‌های زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی سبزوار با سه هزار و ۳۳۹ مصدوم و ۳۲ جان باخته ثبت شده بود.

رییس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: ۱۳ هزار و ۶۵۴ ماموریت اورژانسی از ابتدای امسال در شهرستان‌های غرب استان خراسان رضوی شامل سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب، داورزن و ششتمد انجام شده است.

کافی افزود: از این تعداد ماموریت ۱۱ هزار و ۱۰۱ مورد مربوط به اعزام های درون شهری و ۲ هزار و ۵۵۳ مورد مربوط به حوادث برون شهری و جاده ای بوده است.

۲۹ مرکز اورژانس شهری و روستایی با ۳۰ دستگاه آمبولانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، یک موتورسیکلت آمبولانس و یک فروند بالگرد زیر نظر مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی اورژانس سبزوار فعالیت دارند.

سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد واقع است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معما / زیر 10 ثانیه نسبت فامیلی ما رو حدس بزنید !!