سه والیبالیست یزد به مسابقه جوانان جهان دعوت شدند


سه والیبالیست یزد به مسابقه جوانان جهان دعوت شدند

یزد- ایرنا- مدیر باشگاه فرهنگی ورزشی شهداب یزد گفت: سینا نیک‌پور، محمد ولی‌زاده و امیرحسین صداقت از بازیکنان این مجموعه به تیم‌ملی برای حضور در مسابقه قهرمانی جوانان جهان دعوت شدند.

امیر شرافت یکشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: کادرفنی به تازگی ۱۴ بازیکن را به تیم ملی والیبال جوانان ایران برای شرکت در پیکارهای یادشده دعوت کرد که یزدی‌ها جزو آنها هستند.

وی ادامه داد: مسابقه قهرمانی جوانان جهان از اول تا یازدهم مهرماه امسال به میزبانی مشترک کشورهای ایتالیا و بلغارستان برگزار می‌شود و محل برگزاری بازی‌های ایران در ایتالیاست.

این فعال ورزشی اظهار کرد: دعوت از بازیکنان یزد برای حضور در مسابقه‌های جهانی نشان از ظرفیت و استعداد خوب ورزشکاران استان است که باید برای توسعه والیبال بیشتر اقدام شود.

شرافت به اهمیت توجه به علاقه‌مندان و ورزشکاران پایه در تمامی رشته‌های ورزشی به خصوص والیبال اشاره کرد که آن را جزو برنامه‌های محوری باشگاه شهداب یزد در سال‌ ۱۴۰۰ برشمرد .

قبلا نیز مبین نصری و عرفان اصغرپور ۲ نفر از بازیکنان تیم والیبال شهداب برای حضور در رقابت های قهرمانی نوجوانان جهان (سال ۲۰۲۱ میلادی ) که در تهران برگزار می شود، دعوت شدند.

استان یزد با حدود یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر جمعیت ۴۸ هیات ورزشی و ۶۲ هزار ورزشکار زیرپوشش بیمه دارد که حدود ۲ هزار نفر آنها در رشته والیبال فعالیت دارند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یزد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی