قدردانی وزیر کشور از اقدام هوشمندانه کارشناس پلیس 110 قم


قدردانی وزیر کشور از اقدام هوشمندانه کارشناس پلیس 110 قم

تهران- ایرنا- جانشین فرماندهی کل نیروهای مسلح در امور نیروی انتظامی در تماس با فرمانده نیروی انتظامی با قدردانی از اقدام هوشمندانه کارشناس پلیس 110 قم از سرتیپ حسین اشتری خواست به نحو مناسب مامور پاسخگو مورد تجلیل قرار گیرد.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، احمد وحیدی در این تماس با تاکید بر ضرورت تقویت بیشتر جایگاه نیروی انتظامی در افکار عمومی، گفت: نیروی انتظامی پناهگاه و ملجا امن و مطمئن مردم است.

وزیر کشور با اشاره به اینکه همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند عملکرد نیروی انتظامی باید عاقلانه، مدبرانه و برای مردم اعتماد آفرین باشد، افزود: باید با تقویت حرکت‌های اعتماد ساز و امید آفرین، جایگاه این سازمان مهم در کشور نزد مردم عزیز ایران تقویت شود.

در پی تماس یک هموطن با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ قم، در قالب سفارش غذا که به منظور درخواست کمک صورت گرفت، هوشیاری مأمور پلیس باعث شد تا با درخواست پاسخ «بله-خیر» از شخص تماس گیرنده و آگاهی از مزاحمت ایحاد شده برای وی، بلافاصله موضوع به ماموران گشت کلانتری ۱۹ توحید اعلام و با حضور سریع پلیس در محل، شخص مزاحم دستگیر شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دولت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا