مهدی چمران، رئیس شورای شهر تهران در گفت وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، در مورد موضوع انتصابات در شهرداری تهران گفت: شهردار تهران جلساتی مرتبط در این زمینه با اعضای شورا داشته است و قرار شده که به طور کلی جلسات هفتگی میان اعضای شورا و شهردار تهران داشته باشیم.

وی گفت: در مورد مبحث انتصابات رایزنی‌های تلفنی و حضوری صورت گرفته و بر روی کلیات بحث شده است و تصمیم نهایی توسط شهردار تهران گرفته شده و ایشان نظرات را دریافت می‌کنند و تصمیم را می‌گیرند.

رئیس شورای شهر تهران با اشاره به اینکه تا کنون چند نفر توسط شهردار تهران در قالب انتصابات جدید معرفی شده‌اند و بقیه هم به زودی اعلام می‌شوند، گفت: انتصابات با اولویت معاونین شهردار و شهرداران مناطق صورت می‌گیرد.

چمران در پاسخ به این پرسش که آیا امکان باقی ماندن معاونین مدیریت شهری قبلی در شهرداری وجود دارد، گفت: معاونین فعلی هم می‌توان از آنها در مدیریت شهری استفاده کرد ولی در زمینه شهرداران مناطق زیاد بحث نشده و به طور کلی کسانی که از قبل و دروه های پیشین هم سابقه فعالیت در مدیریت شهری داشته‌اند قاعدتا بهره‌مندی از تجارب آنها در شهرداری می‌تواند مؤثر و خوب باشد.