فراخوان ثبت‌نام صادرکنندگان نمونه چهارمحال و بختیاری اعلام شد


فراخوان ثبت‌نام صادرکنندگان نمونه چهارمحال و بختیاری اعلام شد

شهرکرد- ایرنا- رییس اداره بازرگانی خارجی سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری از آغاز فراخوان ثبت‌نام انتخاب صادرکنندگان نمونه این استان خبر داد و گفت: صادرکنندگان به مدت یک ماه فرصت ثبت‌نام برای شرکت در این رقابت را دارند.

مهراد جمالپور روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: سازمان توسعه تجارت ایران طبق سال‌های گذشته و در راستای تحقق اهداف صادراتی و ارج نهادن به تلاش فعالان عرصه صادرات کالا و خدمات غیرنفتی و بر اساس معیارها و شاخص‌های مشخص، درصدد شناسایی الگوهای موفق در بخش صادرات و معرفی آنها به مناسبت بیست و پنجمین سالروز ملی صادرات است.

وی با بیان اینکه متقاضیان شرکت در این فراخوان می‌توانند برای ثبت‌نام به سامانه tpo.ir/proexp۱۴۰۰ مراجعه کنند، اظهار داشت: متقاضیان در صورت نیاز به راهنمایی می‌توانند با شماره‌های ۲۲۶۶۳۹۳۷ و ۲۲۶۶۴۰۳۰ تماس گیرند.

رییس اداره بازرگانی خارجی سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری در ادامه با اشاره به فعالیت ۷۴ واحد تولیدی صادرکننده در این استان، تعهد ارزی این واحدها را ۱۸۸ میلیون دلار اعلام کرد و گفت: از این میزان تعهد ارزی که از ابتدای سال ۹۷ تا شهریور امسال محاسبه شده است، تاکنون ۷۳ درصد آن معادل ۱۳۳ میلیون دلار محقق شده است.

جمالپور خاطر نشان کرد: این عملکرد سبب شده تا استان در مقایسه با استانهای کشور، در رتبه یازدهم جای گیرد.

وی از مشاهده اطلاعات میزان بازگشت ارز حاصل از صادرات توسط صادرکنندگان از طریق سامانه جامع تجارت خبر داد و گفت: از این پس صادرکنندگان می‌توانند با مراجعه به سامانه جامع تجارت و از طریق مسیر عملیات ارزی مشاهده اطلاعات ارزی بازگشت ارز حاصل از صادرات، میزان ایفای تعهدات ارزی خود را مشاهده کنند.

به گزارش ایرنا، سال گذشته سه واحد برفاب، ورق خودرو و ظریف مصور به عنوان صادرکنندگان نمونه ملی معرفی و تجلیل شدند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهارمحال و بختیاری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا