درگ نفس‌گیر تسلا مدل S پلاد، سوزوکی هایابوسا و کاوازاکی ZX-14R


درگ نفس‌گیر تسلا مدل S پلاد، سوزوکی هایابوسا و کاوازاکی ZX-14R

تاکنون درگ های زیادی از محصولات تسلا را تقدیم شما عزیزان کرده‌ایم. البته این بار شاهد هنرنمایی تسلا مدل S پلاد خواهیم بود. گل سرسبد محصولات تسلا رکوردهای زیادی بر جای گذاشته و البته در مسابقات درگ با خودروهای متنوعی از عضلانی‌های قدیمی گرفته تا سوپرکارهای افسانه‌ای روبرو شده است. البته برخی رقبای جذاب هم … The post درگ نفس‌گیر تسلا مدل S پلاد،...

تاکنون درگ های زیادی از محصولات تسلا را تقدیم شما عزیزان کرده‌ایم. البته این بار شاهد هنرنمایی تسلا مدل S پلاد خواهیم بود. گل سرسبد محصولات تسلا رکوردهای زیادی بر جای گذاشته و البته در مسابقات درگ با خودروهای متنوعی از عضلانی‌های قدیمی گرفته تا سوپرکارهای افسانه‌ای روبرو شده است. البته برخی رقبای جذاب هم وجود دارند که تماشای شاخ‌به‌شاخ شدنشان با تسلا خالی از لطف نخواهد بود.

درگ نفس‌گیر تسلا مدل S پلاد، سوزوکی هایابوسا و کاوازاکی ZX-14R

ادموندز اخیراً اقدام به تست مدل S پلاد کرده است. این نشریه می‌گوید خودروی موردبحث شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت ۲.۳ ثانیه‌ای را ثبت می‌کند که اگرچه اثبات کننده شتاب ۱.۹۹ ثانیه‌ای ادعا شده توسط تسلا نیست اما هنوز هم شتاب بسیار بالایی می‌باشد. همچنین تسلا مدل S پلاد سریع‌ترین خودروی تست شده توسط ادموندز بوده است.

ادموندز این سدان الکتریکی را در برابر دو رقیب غیرمنتظره یعنی سوزوکی هایابوسا ۲۰۲۲ و کاوازاکی ZX-14R 2021 قرار داده است. اگر یک نفر بتواند این تست‌های پرشتاب را برگزار کند او کسی نیست جز کریس مور که سابقه زیادی در این زمینه دارد. ادموندز می‌گوید این اولین باری است که سوپربایک ها را به پیست خود می‌آورد.

درگ نفس‌گیر تسلا مدل S پلاد، سوزوکی هایابوسا و کاوازاکی ZX-14R

در واقع ادموندز نتوانسته رقیبی قابل‌اعتنا برای تسلا مدل S پلاد ۱۰۲۰ اسب بخاری که رکورد ۹.۲ ثانیه‌ای در مسافت ۴۰۰ متر دارد پیدا کند. در نظر داشته باشید که ادموندز در تست‌های ۴۰۰ متر با این خودرو زمان ۹.۴ ثانیه را ثبت کرده است. البته باید دانست طبق گفته این نشریه، اگر خواهان چیزی برای شکست پلاد هستید باید چیزی سریع‌تر از این سوپربایک ها را بیابید.

تماشا در یوتیوب:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟