کارگاه آموزشی و توجیهی مدیران مراکز «افق» استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد


کارگاه آموزشی و توجیهی مدیران مراکز «افق»  استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد

کارگاه آموزشی و توجیهی مدیران مراکز افق بقاع متبرکه استان کهگیلویه و بویراحمد با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در بقعه متبرکه امامزاده مختار علیه السلام شهرستان بویراحمد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، حجت‌الاسلام «عباس نصیرالاسلامی» امروز (۲۹ شهریور ماه) به خبرنگاران، گفت: کارگاه آموزشی و توجیهی مدیران مراکز افق بقاع متبرکه استان کهگیلویه و بویراحمد با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در بقعه متبرکه امامزاده مختار علیه السلام شهرستان بویراحمد برگزار شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد استفاده بهینه از ظرفیت‌های بقاع متبرکه و موقوفات را از اهداف راه اندازی این مراکز در بقاع متبرکه شاخص استان عنوان کرد و گفت: پاسخگویی به اصلی‌ترین نیازهای فرهنگی در قالب خدمات اجتماعی و بازنمایی کارکرد اجتماعی، فرهنگی و قرآنی امامزادگان اولویت اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد است.

وی ادامه داد: راه اندازی مراکز افق به عنوان یکی از برنامه های سازمان اوقاف و امور خیریه کشور با هدف ارتقاء عملکرد و توزیع مناسب خدمات اجتماعی، فرهنگی و قرآنی هم اکنون در بقاع متبرکه شاخص استان کهگیلویه و بویراحمد فعال شده است.

نصیرالاسلامی خاطرنشان کرد: مراکز افق، مراکز اجتماعی، فرهنگی و قرآنی در بقاع متبرکه هستند که فعالیت‌های اجتماعی، فرهنگی و قرآنی بقاع متبرکه توسط آنها انجام می شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: هر بقعه برای تبدیل شدن به قطب فرهنگی باید معضلات و آسیب‌های فرهنگی و اجتماعی محیط پیرامونی بقعه متبرکه را شناسایی کرده و برای کاهش آن آسیب ها برنامه‌ریزی داشته باشند.

پایان پیام/82

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اینفوگرافیک/ نکات کلیدی زندگی موفق در جزء هفدهم قرآن