اجرای تمرین «غواصی» در کانون «دوستان آسمانی» جهرم


اجرای تمرین «غواصی» در کانون «دوستان آسمانی» جهرم

گواهیان گفت: بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» در برنامه تمرین «غواصی» شرکت کردند.

«مسعود گواهیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» شهرستان جهرم در یک برنامه «غواصی» به تمرین این ورزش جذاب و فرح بخش آبی پرداختند.

مدیرکانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» جهرم افزود: این برنامه با استقبال حدود 20 نفر از بچه های مسجد رو به رو بود و تمرین غواصی با حضور مربیان مجرب این رشته ورزشی انجام شد.

وی بیان کرد: آموزش و تمرین ورزش مفرح غواصی در این کانون فرهنگی و هنری در حوضچه «سد سلمان فارسی» و با رویکرد آموزشی صورت گرفت.

گواهیان با اشاره به اینکه این کانون فرهنگی و هنری در راستای آموزش مهارت های مختلف به بچه های مسجد پیشگام بوده است، عنوان کرد: حوزه ورزش نیز از جمله فعالیت هایی بوده که مورد توجه این کانون فرهنگی و هنری قرار گرفته به نحوی که بچه های مسجد در زمینه های مختلف ورزشی فعالیت دارند.

وی خاطرنشان کرد: اهمیت توجه به حوزه ورزش و سلامتی در این کانون فرهنگی و هنری نه تنها مورد تاکید نیست بلکه در زمینه آموزش های رشته های مختلف ورزشی این مهم به همت بچه های مسجد در حال انجام شدن است.

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» ورزش های آبی را از رشته های مورد علاقه بچه های مسجد به ویژه کودکان و نوجوانان دانست و اظهار داشت: غواصی نیز از جمله این ورزش ها بوده که از جذابیت منحصر به فردی برخوردار است.

پایان پیام/691

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پنتاگون: اقدامی که ایران انجام داد یک حمله بی‌سابقه بود