طرح تفصیلی باید مرجع ساخت و سازهای شهری در ارومیه باشد


طرح تفصیلی باید مرجع ساخت و سازهای شهری در ارومیه باشد

ارومیه- ایرنا- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی گفت: طرح تفصیلی باید مرجع ساخت و سازهای شهری در ارومیه باشد و خارج از این طرح، اقدامی صورت نگیرد.

آیدین رحمانی روز دوشنبه در آیین تودیع و معارفه شهردار ارومیه افزود: جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز در سطح شهر بسیار با اهمیت است و باید به آن بسیار زیاد توجه شود.

وی اضافه کرد: یکی از مهمترین نیازهای مدیریت شهری در ارومیه، توجه به کسب درآمدهای پایدار شهری است که در کنار آن باید زمینه فرصت های سرمایه گذاری به ویژه در حوزه گردشگری لحاظ شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی عدالت محوری را رویکرد مهم دیگر حوزه مدیریت شهری برشمرد و بیان کرد: در بحث شایسته سالاری در انتصاب ها در بدنه شهرداری، باید اقدامات خوبی صورت گیرد.

رحمانی ادامه داد: باید همچنین به منابع انسانی به عنوان سرمایه های مدیریت شهری و پرداخت حقوق آنان توجه شود که در پرداخت حقوق خواستار کمک نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی نیز هستیم.

وی اظهار کرد: باید به سمت دولت لکترونیک در مدیریت شهری برویم چرا که این مهم منجر به از بین بردن فساد در سیستم اداری می شود.

وی گفت: یکی از نیازهای مدیریت شهری ارومیه در دوره جدید، تغییر منطقه بندی شهری و افزایش مناطق برای خدمت رسانی بهتر است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی افزود: باتوجه به تخصص شهردار جدید ارومیه در حوزه شهرسازی ، این مهم به مدیریت شهری کمک خواهد کرد و به اعضای شورای شهر به دلیل این انتخاب باید تبریک گفت.

به گزارش ایرنا، در این آیین حسین مهدی زاده به عنوان چهل و سومین شهردار ارومیه و شانزدهمین شهردار پس از انقلاب اسلامی در این شهر، معرفی شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


همان داند