مرکز خدمات جامع سلامت عالیشهر بوشهر 95 درصد پیشرفت فیزیکی دارد


مرکز خدمات جامع سلامت عالیشهر بوشهر 95 درصد پیشرفت فیزیکی دارد

بوشهر-ایرنا- معاون امور عمرانی استاندار بوشهر گفت: بیمارستان محلی و مرکز خدمات جامع سلامت سردار شهید سلیمانی شهر جدید عالیشهر که عملیات اجرایی آن سال 97 آغاز شد با 95 درصد پیشرفت فیزیکی در مهرماه امسال با حضور وزیر بهداشت و درمان افتتاح می‌شود.

به گزارش ایرنا، مهرداد ستوده روز دوشنبه در بازدید از مرکز خدمات جامع سلامت شهر جدید عالیشهر افزود: این پروژه از لحاظ کیفی بسیار خوب احداث شده و هدیه‌ای به شهروندان عالیشهری است که در این راستا از تلاش‌های مدیرعامل شرکت عمران عالیشهر و فرماندار شهرستان بوشهر قدردانی می‌شود.

وی بیان کرد: این بیمارستان محلی با ظرفیت ۱۶ تا ۲۰ تخت می‌تواند کمک بسیار خوبی به شهروندان عالیشهر کند و مسیر بوشهر را از پیش روی آنها بردارد و بار بیمارستان‌های بوشهر را به حداقل برساند.
ستوده ادامه داد: در حوزه درمان سعی شد قول‌هایی که در چهار سال گذشته به مردم داده شده بود به سرانجام برسد و در این زمینه بیمارستان‌های دیلم و اهرم تکمیل‌تر شدند.

وی یادآور شد: در حوزه تامین اجتماعی نیز اقدام‌های بسیار خوبی در استان انجام گرفته تا جایی که عملیات برخی از پروژه‌ها آغاز و شمار تخت‌های بیمارستانی نیز اضافه شده است.

مرکز خدمات جامع سلامت عالیشهر بوشهر 95 درصد پیشرفت فیزیکی دارد


رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: با توجه به اینکه مرکز خدمات جامع سلامت عالیشهر در محدوده شهرهای جدید قرارگرفته باید زیر ساخت‌های درمانی آن هرچه سریع‌تر توسعه پیدا کند.
سعید کشمیری افزود: در این زمینه با تفاهم‌نامه که چند سال قبل بین دانشگاه علوم پزشکی بوشهر و شرکت شهرهای جدید بسته شد عملیات اجرایی آن انجام گرفته اکنون در مرحله افتتاح است.

وی ادامه داد: این مرکز با تجهیز از سوی وزارت بهداشت و درمان در روزهای آینده مورد افتتاح و بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید عالیشهر گفت: با توجه به نیاز مبرم شهر عالیشهر همواره مرکز خدمات جامع سلامت این شهر در اولویت شرکت بوده است.
علی مقاتلی افزود: برخی از تجهیزات این مرکز نیازمند خرید نقدی است که شامل پکیج فاضلاب و هواساز با ۱۰ میلیارد تومان اعتبار است.

وی عنوان کرد: امیدواریم با افتتاح این مرکز بخشی مهم از نیازهای درمانی شهروندان عالیشهری و مناطق پیرامونی آن برطرف شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


حال خوش کمند امیرسلیمانی /عکس