گوگل: نسخه اسنپدراگون گلکسی S21 FE در دسترس همه قرار نخواهد گرفت


گوگل: نسخه اسنپدراگون گلکسی S21 FE در دسترس همه قرار نخواهد گرفت

پس از ظاهر شدن نسخه اگزینوس 2100 گلکسی S21 FE در فهرست گوگل، این شرکت عرضه نشدن نسخه اسنپدراگون 888 این گوشی سامسونگ برای همه مناطق جهان را تأیید کرد.

انتظار می‌رود گلکسی S21 FE اوایل ماه آینده معرفی شود. قبلاً گفته می‌شد این تلفن هوشمند به‌طور انحصاری به پردازنده اسنپدراگون ۸۸۸ مجهز خواهد بود؛ اما به نظر می‌رسد نسخه اگزینوس این گوشی نیز وجود خواهد داشت. هفته گذشته، نسخه دارای تراشه اگزینوس ۲۱۰۰ این تلفن هوشمند در پایگاه داده گیک‌بنچ ظاهر شد و به‌تازگی همین نسخه در فهرست گوگل نیز ظاهر شده است.

به گزارش سم موبایل، نسخه اگزینوس ۲۱۰۰ گلکسی S21 FE در Google Play Console فهرست شده است. این گوشی دارای صفحه‌نمایش +Full HD،ا۸ گیگابایت رم خواهد بود و از لحظه خرید، اندروید ۱۱ را اجرا خواهد کرد. گفته می‌شود نسخه اگزینوس این گوشی در اروپا و برخی بازارهای آسیایی عرضه خواهد شد؛ درحالی‌که نسخه اسنپدراگون ۸۸۸ در آمریکای شمالی، کره جنوبی و هند به فروش خواهد رسید.

گوگل: نسخه اسنپدراگون گلکسی S21 FE در دسترس همه قرار نخواهد گرفت

با توجه به اطلاعات قبلی و گزارش‌هایی که تاکنون منتشر شده، گلکسی S21 FE دارای صفحه‌نمایش ۶٫۵ اینچی Super AMOLED با رزولوشن Full HD+ و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی خواهد بود. گفته می‌شود دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی آن در جلو و دوربین سه‌گانه اصلی ۱۲+۱۲+۸ مگاپیکسلی در عقب قرار دارد. دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی با یک لنز فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی و لنز تله ۸ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۳ برابری و OIS همراهی خواهد شد.

این تلفن هوشمند دارای استاندارد IP67 برای مقاومت در برابر گرد‌وغبار و آب، خواننده اثر انگشت در صفحه‌نمایش و بلندگوهای استریو خواهد بود؛ سایر ویژگی‌های آن شامل 5G، وای‌فای ۶، GPS، بلوتوث ۵، NFC و درگاه USB-C خواهد شد. یک باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی در این گوشی هوشمند قرار خواهد داشت که از شارژ سریع ۲۵ واتی، شارژ بی‌سیم سریع و شارژ بی‌سیم معکوس پشتیبانی ‌‌می‌کند. سامسونگ این گوشی را در رنگ‌های جذاب مختلفی عرضه خواهد کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


موضع جدید عربستان در رابطه با توقف تجاوز اسرائیل