تجربه عکسبرداری مجازی در حیات وحش با بازی Photography Simulator


تجربه عکسبرداری مجازی در حیات وحش با بازی Photography Simulator

بازی Photograph Simulator به‌زودی به علاقه‌مندان اجازه خواهد داد بدون خارج شدن از خانه، عکسبرداری از حیات وحش را تجربه کنند.

اگر می‌خواهید عکاسی از حیات وحش و طبیعت را بدون ترک کردن میز کار خود انجام بدهید، اخیرا یک بازی شبیه‌ساز عکاسی معرفی شده است که می‌تواند انتخاب خوبی باشد. در این بازی جذاب از منظره‌های زیبا و حیوانات وحشی گرفته تا وسایل قابل تنظیم وجود دارند و نوید تجربه‌ای فوق‌العاده می‌دهند.

عکاسی، به‌خصوص اگر نیاز به سفر داشته باشد، علاقه‌ای زمان‌بر و پرهزینه است و به برای همه قابل دسترسی نیست؛ به همین دلیل PlayWay در حال ساخت بازی Photography Simulator است. این شرکت پشت چند بازی موفق مانند House Flipper ،Thief Simulator ،Mr. Prepper و Car Mechanic Simulator 2014 قرار دارد.

تجربه عکسبرداری مجازی در حیات وحش با بازی Photography Simulator

به گزارش پتاپیکسل، Photograph Simulator که توسط Madnetic Games توسعه یافته است، عملاً تجربه یک عکاسی حیات‌ وحش را بازسازی می‌کند؛ از برنامه‌ریزی تهیه وسایل مورد نیاز برای سفر و یافتن ترکیب مناسب دوربین گرفته تا حتی فروش عکس‌ها پس از ثبت، همگی بخش‌هایی از این دنیای شبیه‌سازی‌شده هستند.

همان‌طور که در توضیحات آن آمده است، گیمرها هنگامی که برای عکاسی به حیات وحش می‌روند، توانایی تغییر دستی تنظیمات دوربین را دارند. همچنین آن‌ها می‌توانند تجهیزات عکسبرداری خود را که شامل پهپاد و دوربین دوچشمی می‌شود انتخاب کنند. نباید امکان کاوش رایگان در جهان و افزایش توانایی عکسبرداری را فراموش کرد. در این بازی می‌توانید تصاویر ثبت‌شده خود را بر اساس کیفیت آن‌ها به فروش بگذارید و کسب درآمد کنید. شاید قسمتی از بازی که زیاد واقع‌بینانه نیست این باشد که تریلر آن، گیمری را نشان می‌دهد که عکسی از جنگل را به قیمت ۳۴۲۵ دلار به فروش می‌رساند.

Photograph Simulator روشی جذاب و جالب برای عکسبرداری از حیات وحش است؛ اما هنوز تاریخی برای عرضه آن اعلام نشده است و نمی‌دانیم تا چه زمانی باید منتظر آن باشیم.

کریستوف کاستوفسکی، رئیس PlayWay Games، می‌گوید ایده‌های بازی در گروه داخلی دیسکورد آن‌ها که پر از توسعه‌دهندگانی از سراسر گروه PlayWay است، منتشر می‌شود؛ اما متأسفانه حتی بودن در فهرست استیم تضمینی بر عرضه عنوان مذکور نیست و ممکن است هیچ وقت نتوانیم آن را روی سیستم خود اجرا کنیم. بودن در آن فهرست تنها می‌تواند راهی برای بررسی بازخورد کاربران باشد.

کاستوفسکی می‌گوید:

ما نظرات را می‌خوانیم‌، می‌بینیم مردم در فیسبوک، یوتیوب و استیم چه می‌گویند و با آن سازگار می‌شویم. دیگر کجا می‌توان گروه‌های کانونی (Focus Group) را به‌صورت رایگان پیدا کرد؟ مطمئنا فقط اینترنت!

این اولین بار نیست که صنعت عکاسی و بازی‌های ویدیویی با یکدیگر ادغام شده‌اند. هر سال که گرافیک بازی بهتر می‌شود، گیمرها می‌توانند در بسیاری از بازی‌ها عکاسی مجازی کنند و لذت ببرند. به جای پیروی از خط اصلی داستان بازی، بازیکنان می‌توانند از ابزارهای مربوط به عکسبرداری داخلی استفاده و تصاویری زیبا و اغلب واقع‌گرایانه ثبت کنند و آن‌ها را با طرفداران به اشتراک بگذارند. حتی افرادی وجود دارد که در کانال یوتیوب خود، نحوه عکسبرداری حرفه‌ای در بازی‌های مختلف را آموزش می‌دهند.

تجربه عکسبرداری مجازی در حیات وحش با بازی Photography Simulator

اکثر بازی‌ها صرفا برای شبیه‌سازی تجربه عکسبرداری توسعه نیافته‌اند؛ اما تعداد انگشت‌شماری مانند Photography Simulator وجود دارند که دقیقا با همین هدف ساخته شده‌اند. عناوین دیگری نیز در این دسته یافت می‌شوند. مت نیول، سازنده مستقل بازی، چندین عنوان مختلف منتشر کرده است که امکان کاوش در مکان‌های واقع‌گرایانه را با اهداف ساده مبتنی بر عکاسی فراهم می‌کند. بازی هیجان‌انگیز روانشناسی Martha is Dead به گیمرها اجازه می‌دهد در دهه ۱۹۴۰ از ایتالیا عکاسی کنند و TOEM از بازیکنان می‌خواهد معماهای مختلف را با ثبت تصاویر حل کنند.

اطلاعات بیشتر در مورد Photography Simulator، گیم‌پلی و سیستم مورد نیاز آن را می‌توانید در صفحه استیم این بازی پیدا کنید، جایی که کاربران می‌توانند عنوان مذکور را به لیست خواسته‌های خود اضافه کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


واکنش کاپیتان استقلال به توهین زشت به پلیس