زائران پاکستانی وارد سوریه شدند/ روضه حضرت زینب (س) در هواپیما+فیلم


زائران پاکستانی وارد سوریه شدند/ روضه حضرت زینب (س) در هواپیما+فیلم

زائران پاکستانی همراه با خدمه پرواز در هواپیما و پس از تشرف به سوریه در جوار حرم حضرت زینب (س) به روضه‌خوانی...

به گزارش خبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس، در روزهای گذشته اولین پرواز خطوط هوایی بین‌المللی پاکستان پس از ۲۰ سال وقفه از فرودگاه کراچی وارد فرودگاه بین‌المللی دمشق شد.

نوحه‌خوانی خدمه پرواز پاکستانی در مسیر سوریه و همراهی زائران عمه سادات

در این پرواز ۲۸۶ زائر پاکستانی به منظور تشرف به زیارت حضرت زینب (س) در ایام اربعین به سوریه مشرف شدند.

مسؤولان، خدمه و مهماندار پرواز نیز از این سفر معنوی بسیار متعجب و حیران بودند؛ تا جایی که با حضور در کنار مسافران به مرثیه سرایی مشغول شده و زائران حرم عمه سادات نیز از این فضا استفاده و خود را برای تشرف به حرم عقیله بنی‌هاشم (س) آماده کردند.

تشرف مهمانداران پرواز پاکستانی به حرم حضرت رقیه (س)

حال و هوای معنوی در اولین پرواز زائران پاکستانی به سوریه، موجب شد تا خدمه پرواز هم با زائران همراه شده و فضایی روحانی را در پرواز ایجاد کنند.

علاوه بر این، خدمه این پرواز که باید به کشورشان بازمیگشتند، به دلیل علاقه زیاد برای زیارت حرم حضرت زینب (س) در سوریه مانده و به زیارت حرم حضرت زینب (س) مشرف شده و در جوار حرم نیز به عزاداری پرداختند.

با موافقت دولت سوریه، زائران کشورهای پاکستان، کویت و بحرین در ایام اربعین می‌توانند با رعایت نکات بهداشتی به سوریه و حرم حضرت زینب (س) مشرف شوند. در ایام اربعین سوریه نیز حال و هوای خاصی دارد و در روز اربعین نیز مردم سوریه و بسیاری از زائران از حرم حضرت رقیه (س) تا حرم حضرت زینب (س) را به یاد حضور در مسیر پیاده‌روی اربعین حسینی در عراق و تشرف حرم ارباب، پیاده طی می‌کنند.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری