حفظ آثار دوران دفاع مقدس در آبادان و خرمشهر ضروری است


حفظ آثار دوران دفاع مقدس در آبادان و خرمشهر ضروری است

آبادان - ایرنا - یکی از فرماندهان و پیشکسوتان هشت سال دفاع مقدس با بیان اینکه تابلوی مقاومت ایران اسلامی در منطقه آزاد اروند است گفت: سازمان منطقه آزاد اروند برای حفظ آثار دوران دفاع مقدس در شهرستان‌های آبادان و خرمشهر باید تلاش کند.

به گزارش ایرنا سردار رحیم نوعی اقدم روز دوشنبه در محل باغ موزه دفاع مقدس شرکت پالایش نفت آبادان اظهار داشت: آثار دفاع مقدس و رشادت‌های مردم آبادان و خرمشهر باید به شکل درستی حفظ و نگهداری شود.

وی با تاکید بر حفظ باغ موزه دفاع مقدس آبادان همراه با سوله‌های ترکش خورده و آثار بر جا مانده از رشادت‌های مردم آبادان افزود:برای حفظ میراث رشادت‌های رزمندگان اسلام در جنگ تحمیلی همچنین رنگ و بوی شهادت در منطقه آبادان و خرمشهر باید بیشتر تلاش شود.

سردار نوعی‌اقدم با بیان اینکه حفظ آثار دفاع مقدس نیازمند توجه و کار ملی است گفت: آبادان و خرمشهر تابلوی مقاومت و ادبیات مقاومت است.

وی مقاومت در لبنان، سوریه و عراق را الهام گرفته از ادبیات مقاومت هشت سال دفاع مقدس به خصوص مقاومت مردم آبادان و خرمشهر دانست و تصریح کرد: به تعداد ترکش های به جای مانده بر سوله های این منطقه ، رزمندگان شهید شدند تا این کشور پابرجا باشد و یک وجب از آن را از دست ندهیم.

این فرمانده دوران دفاع مقدس در خاتمه ابراز امیدواری کرد با برنامه‌ریزی و اولویت‌بندی نسبت به حفظ آثار شهدا در این منطقه اقدام شود.

سردار نوعی اقدم از رزمندگان و پیشکسوتان دوران دفاع مقدس با حضور مسئولان منطقه آزاد اروند ضمن ادای احترام به شهدای هشت سال دفاع مقدس در گلزار شهدای آبادان از باغ موزه شرکت پالایش نفت آبادان بازدید کرد.

به مناسبت هفته دفاع مقدس ویژه برنامه هایی از جمله خاطره گویی پیشکسوتان و رزمندگان دوران دفاع مقدس در آبادان و خرمشهر پیش بینی شده است.

۳۱ شهریورماه آغاز هفته دفاع مقدس است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ورود سرمربی برزیلی-فرانسوی تیم ملی والیبال به ایران + عکس