انقلاب اسلامی دستاوردهای بیشماری را برای کشور به همراه داشته است


انقلاب اسلامی دستاوردهای بیشماری را برای کشور به همراه داشته است

قزوین - ایرنا - نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری گفت: انقلاب اسلامی دستاوردهای بیشماری را برای کشور به همراه داشته است و این دستاوردها باید برای نسل جدید بازگو شود.

به گزارش ایرنا، آیت الله علی اسلامی روز دوشنبه در جلسه بصیریتی کارکنان اداره کل اوقاف و امورخیریه استان قزوین اظهار داشت: در ایام جنگ تحمیلی، کشور توانایی انتقال به آن طرف ساحل خرمشهر را هم نداشت و نمی توانست به سمت آب های آزاد برود ولی امروز ناو جنگی جمهوری اسلامی ایران اقیانوس اطلس و هند را می پیمایند.

وی افزود: در هنگام ورود سوخت به کشور لبنان سید حسن نصرالله با قاطعیت اعلام کرده که این کشتی ها خاک لبنان است و هرگونه تعدی به آن با پاسخگو جدی و محکم روبه رو می شود.

این مسوول گفت: اگر حضور نفوذی ها نبود الان اوضاع کشور وضعیت بسیار بهتری داشت و مردم در آرامش بیشتری زندگی خود را ادامه می دادند.

آیت الله اسلامی اضافه کرد: امروز خوشبختانه در حوزه دفاعی بسیار پیشرفت کرده و به محض تعدی به این کشور و اهداف آن در همان نقطه مبدا مبارزه و پیروزی صورت می گیرد.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: کار در اوقاف نیات واقفین همیشه خیر است اقدامات انجام شده این نهاد از ازدواج و تهیه جهیزیه گرفته تا احیا شعائر اسلامی و عزاداری حسین(ع) از ارزش بالایی برخوردار است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی