ستاد دیه یزد زمینه آزادی 12 زندانی محکوم مالی را فراهم کرد


ستاد دیه یزد زمینه آزادی 12 زندانی محکوم مالی را فراهم کرد

یزد- ایرنا- ستاد دیه یزد روز دوشنبه در جلسه‌ای پرونده 12 محکوم مالی جرایم غیرعمد استان را مورد بررسی قرار داد و زمینه آزادی آنها را فراهم کرد.

به گزارش ایرنا، رییس‌کل دادگستری یزد گفت: امروزه شاهد حضور اصناف مختلف، هیئت‌های عزاداری، افرادی با سن‌های مختلف و اختصاص بسیاری از هزینه‌ها مانند مراسم‌های عقد و عروسی و مراسم‌های ختم و نذورات به آزادی زندانیان جرایم غیرعمد مالی هستیم که نشان از اعتماد بالای مردم است.

غلامعلی دهشیری در این جلسه با قدردانی از اعضای هیئت امناء ستاد دیه و رسانه‌های گروهی افزود: با حمایت این ۲ مجموعه و همت مردم دارالعباده استان مبلغی قریب به ۶۰۰ میلیون تومان در این ایام جمع شد که آزادی زندانیان را فراهم کرد.

همچنین در این نشست مدیر نمایندگی ستاد دیه یزد به ارائه گزارش عملکرد ستاد در شش ماهه اول سال پرداخت و گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون تعداد ۸۷ مددجو جرایم غیرعمد مالی از زندان‌های استان آزاد و به آغوش خانوده خود بازگشتند که این مهم با تلاش شبانه روزی کارکنان این مجموعه انجام گردید.

سید مسعود عظیمی افزود: مبلغ کل بدهی این مددجویان ۴۰۲ میلیارد و ۵۹۷ میلیون ریال بود که مبلغ ۳۲۶ میلیارد و ۹۳۴ میلیون ریال از این مبلغ را توسط کمیته صلح و سازش ستاد دیه استان گذشت رضایت مندانه اخذ شد و با پرداخت ۷۵ میلیارد و ۶۶۳ میلیون ریال زمینه آزادی این مددجویان از زندان‌های استان فراهم شد.

وی با تشریح نوع محکومیت این مددجویان آزاد شده گفت: از تعداد مددجویان آزاد شده ۵۷ مددجو محکوم مالی، ۱۲ مددجو محکوم نفقه، ۱۱ مددجو محکوم پرداخت مهریه، پنج مددجو محکوم پرداخت دیه حادثه کار و تعداد ۲ محکوم پرداخت دیه تصادفات رانندگی بودند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یزد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط