اجرای 100 برنامه هفته دفاع مقدس در مهریز


اجرای 100 برنامه هفته دفاع مقدس در مهریز

یزد- ایرنا- فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مهریز گفت: به مناسبت بزرگداشت هفته دفاع مقدس 100 برنامه فرهنگی، هنری، ورزشی و نظامی با همکاری پایگاه‌ها و نواحی مقاومت در شهر و روستاهای شهرستان برگزار می‌شود.

به گزارش ایرنا، سرهنگ علی فاتحی روز دوشنبه در نشست با خبرنگاران شهرستان افزود: برگزاری مراسم خاطره‌گویی، اعزام نمادین رزمندگان اسلام به جبهه، انجام مسابقات فرهنگی، ورزشی و سرکشی به خانواده شهدا اهم برنامه‌هاست .

وی با گرامیداشت دوران هشت سال دفاع مقدس ادامه داد: غبارروبی و عطرافشانی قبور مطهر شهیدان، برگزاری رزمایش کمک مومنانه، یادواره شهدا در شهر و برخی روستاها، تجلیل از رزمندگان بسیجی و حضور در نمازجمعه برگزار می‌شود.

این مسئول اظهار کرد: برپایی نمایشگاه‌های عکس و کتاب، نشست‌های معرفتی و بصیرتی در خصوص هشت سال دفاع مقدس و ارتقا و آگاهی مردم و جوانان به اهمیت و نقش دوران دفاع مقدس با همکاری اساتید حوزه و دانشگاه صورت می‌گیرد.

فاتحی بیان کرد: انتقال فرهنگ دفاع مقدس به مردم به خصوص نوجوانان و جوانان از جمله برنامه‌های مهمی است که توسط راویان آن دوران با همکاری پایگاه‌های مقاومت و بسیج در شهر و روستاها پیگیری و اقدام لازم به عمل می‌آید.

شهرستان مهریز با ۵۵ هزار نفر جمعیت حدود ۲۰ هزار بسیجی دارد.

از یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر جمعیت استان ۳۰۰ هزار تن به عنوان نیروهای بسیجی اقشار مختلف سازماندهی شدند .

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یزد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نامه به دوست صمیمی ؛ 7 نمونه متن نامه به دوست ،جدید و محبت آمیز