مجلس مصمم به اجرای قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری است


مجلس مصمم به اجرای قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری است

کرج - ایرنا - نماینده مردم کرج،اشتهارد و فردیس در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس در تلاش برای اجرایی شدن قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری است.

مهدی عسگری شامگاه دوشنبه در بازدید سرزده از بخش کرونایی مجتمع آموزشی درمانی امام علی (ع) افزود: در نشست اخیر کمیسیون بهداشت و درمان مجلس بر ضرورت تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی، طرحی و پرداخت فوق‌العاده ویژه به گروه پرستاری تاکید شده است .

وی گفت: همچنین مقرر شد کارگروهی برای پیگیری مطالبات و مشکلات پرستاران تشکیل شود.

وی بیان داشت:جامعه پزشکی و کادر درمان جزو افرادی هستند که از ابتدای شیوع بیماری کرونا در خط مقدم، مدافع سلامت مردم بودند.

عسگری با اشاره به اینکه در مدت زمان شیوع بیماری کرونا بسیاری از مشاغل شیفت‌بندی شده‌اند و برخی به صورت دورکاری فعالیت می‌کردند، گفت: کادر درمان از معدود مشاغلی است که در زمان پیک بیماری و ایامی که به بسیاری از افراد ماندن در خانه توصیه می‌شد، در محل کار خود حاضر و با نیرو و توان بیشتری به بیماران کرونایی خدمت‌رسانی ‌کردند که این حضور جهادی شایسته تقدیر فراوان است.

نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد پس از عیادت از بیماران کرونایی و بازدید از بخش‌های ویژه و اورژانس این مجتمع گفت: برای تمام بیماران بالاخص بیماران کرونایی آرزوی شفای عاجل دارم و امیدوارم به لطف الهی و تلاش پزشکان و کادر درمان روند نزولی این بیماری را در البرز و کشور شاهد باشیم.

عسگری در این بازدید و در گفتگو با کادر درمان و پرستاران ضمن قدردانی از زحمات آنان پای درددل و بیان مشکلات موجود و وضعیت فعالیت‌شان نشست.

مجتمع آموزشی، درمانی امام علی(ع) اکنون با ۵۵۴ تخت مصوب و ۴۷۵ تخت فعال آماده خدمت رسانی به مراجعان است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


آخرین فرصت استفاده از یارانه جدید و مرحله دوم فجرانه کالابرگ در فروردین 1403