هفته دفاع مقدس63 عنوان برنامه در کهگیلویه اجرا می شود


هفته دفاع مقدس63 عنوان برنامه در کهگیلویه اجرا می شود

یاسوج - ایرنا - فرمانده سپاه پاسداران ناحیه کهگیلویه گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس 62 عنوان برنامه از سوی پایگاه های مختلف بسیج در سطح این شهرستان اجرا خواهد شد.

سید حمزه محقق زاده روز دوشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهارداشت: این برنامه در زمینه های مختلف و با همکاری دیگر نهادها در طول هفته بر اساس برنامه ریزی اجرا خواهد شد.

وی تجلیل از ۳۰۰ ایثارگر همزمان با سراسر کشور در مصلی، رژه خودرویی با مشارکت ادارات از جلو فنی و حرفه ای تا گلزار مطهر شهدا، برگزاری نشست روشنگری در پایگاه های مقاومت، توزیع مهمات بین عشایر، برگزاری نمایشگاه خاکریز دفاع مقدس در مدارس و مساجد، غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهرستان و برگزاری یادواره پایگاهی شهدا در بخش های مختلف شهرستان را مهمترین برنامه های این هفته اعلام کرد.

محقق برگزاری همایش پیاده روی در بخش چاروسا را یکی دیگر از برنامه های مهم هفته دفاع مقدس دانست و گفت: این برنامه از شهر قلعه رییسی تا امام زاده محمود همزمان با برگزاری یادواره شهدا بخش چاروسا برگزار خواهد شد.

وی راه اندازی کارگاه های مختلف اجتماعی، تجلیل از دانش اموزان طرح شهید بهنام محمدی، تجلیل از کادر درمان سه بخش سوق ،چاروسا و دیشموک برپایی ایستگاه سلامت، سرکشی از خانواده شهدا ،برگزاری میز خدمت، ازادسازی زندانیان جرایم غیرعمد، برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری، اردوگاه جهادی سه روزه و هفت روزه و کارگاه نقاشی و کتابخوانی دفاع مقدس ‌را از دیگر بانامه های هفته دفاع مقدس اعلام کرد.

شهرستان ۱۳۲ هزار نفری کهگیلویه ۴۲۵ شهید گلگون کفن تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا